zczytanie haseł z IE

identifikator: 20040501

zna Ktoś jakiś działający prosty program zczytujący zapamiętane hasła w IE?

identifikator: 20040501

a może Ktoś wie czemu
Protected Storage PassView1.63 nie widzi mi żadnych haseł?
w wcześniej działał OK...

Tom

> zna Ktoś jakiś działający prosty program zczytujący zapamiętane hasła w IE?

Np. http://www.recover-passwords.com/ (odczytuje hasła nie tylko z IE)
Niestety płatny, ale był niedawno za darmo na
http://www.giveawayoftheday.com/recover-passwords10/

T.

jwzw

> zna Ktoś jakiś działający prosty program zczytujący zapamiętane hasła w IE?

Nie pomnę na 100%, ale zobacz WebBrowserPassView

rty

On Sun, 1 Apr 2012 17:30:50 +0200
"identifikator: 20040501" <NOSPAMte...@go2.pl> wrote:

> zna Ktoś jakiś działający prosty program zczytujący zapamiętane hasła w IE?

IE PassView v1.26 - Recover lost passwords stored by Internet Explorer
http://www.nirsoft.net