seryjna zmiana *.jpg

0 wyświetleń

Kszych

nieprzeczytany,
1 paź 2003, 09:59:221.10.2003
do
Witam , 250 obrazków w formacie *.jpg o wielkości x muszę odchudzić do wielkości y ... Jakim programem zrobić to seryjnie ? Thx za pomoc .

--
Kszych

Lepiej być znanym pijakiem
niż anonimowym alkoholikiem ...

trzmiel

nieprzeczytany,
1 paź 2003, 10:15:131.10.2003
do
In news:blemkm$el1$1...@atlantis.news.tpi.pl,
Kszych <k_...@poczta.onet.pl> typed:

> Witam , 250 obrazków w formacie *.jpg o wielkości x muszę odchudzić
> do wielkości y ... Jakim programem zrobić to seryjnie ? Thx za pomoc

np w acdsee opcja resize.

pzdr.
trzmiel

Kszych

nieprzeczytany,
1 paź 2003, 10:26:581.10.2003
do
thx , zaprzęgłem infranview - rewelacyjnie i bezstresowo ...

--
Kszych

Krecik

nieprzeczytany,
1 paź 2003, 10:28:591.10.2003
do
"Kszych" <k_...@poczta.onet.pl> wrote in

> Witam , 250 obrazków w formacie *.jpg o wielkości x musze odchudzic do
> wielkości y ... Jakim programem zrobic to seryjnie ? Thx za pomoc .

Najlepiej IrfanView (freeware) - opcja przetwarzania wsadowego.

Pozdrawiam
MP

Nowe wiadomości: 0