seryjna zmiana wyrazów w plikach

0 wyświetleń

Radek

nieprzeczytany,
17 gru 2004, 04:06:5217.12.2004
do
Witam,

Mam nastepujacy problem. Chce zmienić ciąg wyrazow w kilkuset plikach ;-)
W kazdym pliku jest ten sam wyraz i chce go zmienic na inny ( chodzi o pliki
*php ). Czy jest jakiś program który zrobi mi to seryjnie czy pozostaje reczna
robota otwierania pliku i zmiany wyrazów ;-(

dzieki za każde info

pozdrawiam
radek

ganz

nieprzeczytany,
17 gru 2004, 04:29:0417.12.2004
do
Nie da się ukryć, iż dnia 2004-12-17 10:06 użytkownik Radek napisał co
nastepuje:

> [...]
> *php ). Czy jest jakiś program który zrobi mi to seryjnie czy pozostaje reczna
> robota otwierania pliku i zmiany wyrazów ;-(

CTRL+SHIFT+X w AceHTML PRO (freeware chyba też)

ganz

Sander

nieprzeczytany,
17 gru 2004, 08:17:4317.12.2004
do

Search and Replace - http://www.searchandreplace.com

--
SANDER | ABIT IC7 + P4 2.40C @ 3.00 + Zalman CNPS 7000A-Cu +1024MB PC3200
Iiyama Vision Master Pro450 +Gainward GFFX 5700U 128MB 500/950 @ 500/1000

Krzysztof Kudłacik

nieprzeczytany,
17 gru 2004, 09:10:3217.12.2004
do

http://www.herve-thouzard.com/modules/wfsection/article.php?articleid=1

--
[sygnatura zastępcza]

darkspawn

nieprzeczytany,
17 gru 2004, 18:23:1017.12.2004
do
Użytkownik Radek napisał:

> [...]
> *php ). Czy jest jakiś program który zrobi mi to seryjnie czy pozostaje reczna
> robota otwierania pliku i zmiany wyrazów ;-(

editpad classic. otwierasz wszystkie pliki php w nim a nastepnie find &
replace i zaznaczasz na dole all open documents

--
MadHatter aka darkspawn
email: hatter@[eportal].[pl]_usun_nawiasy

Coach

nieprzeczytany,
18 gru 2004, 19:45:4718.12.2004
do
Dnia Fri, 17 Dec 2004 09:06:52 +0000 (UTC), Radek napisał(a):

Swego czasu odkryłem takie narzędzie w pajączku 2000.
Ukryte jest głęboko, w konwersji pisowni, gdzie jest możliwość zaznaczenia
opcji "zastąp" i pojawia się możliwość zastąpienia ciągu znaków w wielu
htmlach (w folderze i podfolderach). Oczywiście znalazłem to po ręcznej
zmianie 200 plików :P
Jak jest w nowszych - nie wiem.

c.

Nowe wiadomości: 0