Altenatywne oprogramowanie do myszy

Leszek K.

Nabyłem ostatnim czasem mysz po BT do laptopa. Wyboru dużego nie było. IMHO
tylko Logitech robi takie rzeczy. Mysz zgrabna, w mirę precyzyjna (jak na
radiową) i tylko jeden problem. Przyzwyczaiłem się do A4Tech-a a ten
aktywuje kółko na tym oknie gdzie jest kursor. Logitech robi to na oknie
aktywnym. Jest jakiś soft, który mógłby to zmienić?
Z góry dziękuję.

OMSON

Leszek K. pisze:

> [...]
> aktywuje kółko na tym oknie gdzie jest kursor. Logitech robi to na oknie
> aktywnym. Jest jakiś soft, który mógłby to zmienić?

Sprawdź czy na sterowniku do A4Tech nie pójdzie przypadkiem ten Logitech
(swego czasy większość myszy PS/2 traktowałem sterami od A4Tech z
pozytywnym rezultatem) ;) Nie zaszkodzi spróbować. :)

Pzdr, OMSON

Habeck Colibretto

Dnia 20.01.2009, o godzinie 22.26.29, na pl.comp.nowe-programy, Leszek K.
napisał(a):

> [...]
> aktywuje kółko na tym oknie gdzie jest kursor. Logitech robi to na oknie
> aktywnym. Jest jakiś soft, który mógłby to zmienić?

Taaa... ja przywykłem, ale swego czasu używałem w domu:
http://ehiti.de/katmouse/ i właśnie sprawdziłem na Logitechu - działa.
Wracam do tego. Jeżeli coś się pieprzy w jakiś aplikacjach, to można je
wykluczyć. Zacny programik.
BTW jak masz Logitecha to sprawdź http://www.mstar.net/users/rlowens/ -
przyjemne bardzo w stosunku do niezmodyfikowanych sterowników.

*Habeck*
- Schutzbach

Habeck Colibretto

Dnia 21.01.2009, o godzinie 20.20.38, na pl.comp.nowe-programy, Habeck
Colibretto napisał(a):

> [...]
> http://ehiti.de/katmouse/ i właśnie sprawdziłem na Logitechu - działa.
> Wracam do tego. Jeżeli coś się pieprzy w jakiś aplikacjach, to można je

Pisząc "pieprzy" miałem na myśli, że nie przewija. Najczęściej w
przeglądarkach PDF to zauważyłem. :)

Leszek K.

Dnia Wed, 21 Jan 2009 20:20:38 +0100, Habeck Colibretto napisał(a):

> [...]
> BTW jak masz Logitecha to sprawdź http://www.mstar.net/users/rlowens/ -
> przyjemne bardzo w stosunku do niezmodyfikowanych sterowników.

Zacząłem od katmouse i już dalej nie sprawdzałem. To jest to o co mi
chodziło. Dzięki stukrotne. Inna sprawa to oryginalne oprogramowanie do tej
mychy od logitecha. Jedyna funkcja to połączenie z supportem. Żarty sobie
robią.

Leszek K.

Już miałem próbować ale Habeck Colibretto podrzucił mi sznurka do katmouse.
Dzięki za zainteresowanie.

stefe

Leszek K. pisze:

> Zacząłem od katmouse i już dalej nie sprawdzałem. To jest to o co mi
> chodziło. [...]
Przy okazji jak już mowa o programach narzędziowych to u siebie używam

Volumouse
http://www.nirsoft.net/utils/volumouse.html

Na swojej stronie opisałem go w ten sposób.

Za pomocą programu możemy używać rolki w myszce do ustawiania głośności
dźwięku emitowanego za pomocą naszej karty dźwiękowej. Program ma sporo
opcji konfiguracyjnych, za pomocą których możemy skonfigurować sposób
korzystania z rolki (np. z dodatkowym klawiszem myszy bądź klawiatury,
po najechaniu kursorem na pasek zadań Windowsa itp.). Mamy też możliwość
skonfigurowania czułości rolki, a także możliwość wyboru karty
dźwiękowej jeżeli używamy więcej niż jednej. Program posiada spolszczony
interfejs użytkownika, a także możliwość pobrania i używania wersji
pozbawionej instalatora.

A z racji tego, że jestem leworęczny, a z komputera korzystają też osoby
praworęczne używam programu

SwapMouseButtons
http://majorgeeks.com/SwapMouseButtons_d1396.html

Program do szybkiej i łatwej zmiany ustawiań myszki. Za jego pomocą
zmieniamy konfigurację klawiszy dla osób prawo i leworęcznych,
wykonujemy to konfigurowalnym skrótem klawiszowym bądź też przez
uruchomianie programu. Dodatkowo mamy możliwość zmiany widoku ikon
kursorów (odbicie lustrzane) tak aby były poprawnie wyświetlane dla
odpowiedniego ustawienia.

--
Pozdrawiam *stefe*
*Tlen* stefe *ICQ* 153770834

Habeck Colibretto

Dnia 21.01.2009, o godzinie 23.02.24, na pl.comp.nowe-programy, Leszek
K. napisał(a):

> Zacząłem od katmouse i już dalej nie sprawdzałem. To jest to o co mi
> chodziło. Dzięki stukrotne.

Proszę bardzo. :)

> Inna sprawa to oryginalne oprogramowanie do tej
> mychy od logitecha. Jedyna funkcja to połączenie z supportem. Żarty sobie
> robią.

A która to mycha? Ja mam MX Revolution - możliwości konfiguracją są
niezwykłe a z tym uberoptions to już w ogóle wszystko da się zrobić.

Leszek K.

Dnia Thu, 22 Jan 2009 08:03:27 +0100, Habeck Colibretto napisał(a):

> A która to mycha? Ja mam MX Revolution - możliwości konfiguracją są
> niezwykłe a z tym uberoptions to już w ogóle wszystko da się zrobić.

M-RCQ142. Laptopowa po BT. Żadnych dodatkowych klawiszy to i do
konfiguracji nie za wiele. Przydał by się odczyt stanu baterii ale to to
chyba i tak sygnalizuje dioda na myszy.