znak wodny/logo na zdjeciach

Gabriel'Varius'

Serdecznie witam
Mozecie polecic jakis dobry program do robienia "znaku wodnego"/logo na
zdjeciach, ktore nastepnie beda umieszczane na stronie www. s\Szukam
takiego programu, który z automatu umiesci logo/znak wodny na wskazanych
zdjeciach lub tez zdjeciach umieszczonych w danym katalogu (aby nie bylo
potrzeby ustawiac tego dla kazdego zdjecia osobno)
sedecznie pozdrawiam
--
<--- http://www.varius.jawnet.pl --->
Oskar Wilde

Pawel Muszynski

Gabriel'Varius' pisze:

> [...]
> zdjeciach lub tez zdjeciach umieszczonych w danym katalogu (aby nie bylo
> potrzeby ustawiac tego dla kazdego zdjecia osobno)

IrfanView?

--
Paweł Muszyński

grinder

> IrfanView?

Irfan View z tego co mi wiadomo ma mozliwosc dodawania
tylko watermark w formie zwyklego napisu (tekstu),
ale moze jest jakis stosowny plugin do gotowych logo...
tego dokladnie nie wiem, bo nie uzywam czesto

program ktory na pewno dobrze radzi sobie z takimi rzeczami
to FastStone Image Viewer (wada: jest troche wolny)
http://www.faststone.org/FSViewerDetail.htm

pozdrowienia, Robert.

Polska Baza Map i Modow SP dla HL1 & HL2
http://www.grinder74.com

Gabriel'Varius'

> program ktory na pewno dobrze radzi sobie z takimi rzeczami
> to FastStone Image Viewer (wada: jest troche wolny)
> http://www.faststone.org/FSViewerDetail.htm
Serdecznie dziekuje za szybka odpowiedz

stefe

Gabriel'Varius' pisze:

> [...]
> zdjeciach lub tez zdjeciach umieszczonych w danym katalogu (aby nie bylo
> potrzeby ustawiac tego dla kazdego zdjecia osobno)
Prościutki i darmowy VSO Image Resizer
http://www.vso-software.fr/products/image_resizer/

--
Pozdrawiam *stefe*
*Tlen* stefe *ICQ* 153770834

Adik

On Wed, 31 Oct 2007 06:37:59 +0100, Gabriel'Varius' wrote:

> [...]
> zdjeciach lub tez zdjeciach umieszczonych w danym katalogu (aby nie bylo
> potrzeby ustawiac tego dla kazdego zdjecia osobno)

Spróbuj tych:

Image Signature 1.5.1 PL (freeware)
http://www.programypc.pl/image;signature;1;5;1;pl,program,324.html

DropWaterMark 4.0.1
http://www.programypc.pl/dropwatermark;4;0;1,program,339.html

Easy Watermark Creator 1.7
http://www.programypc.pl/easy;watermark;creator;1;7,program,1446.html

Pozdrawiam.

ArNika

SeqSoft - Home of Mark IT Now - watermarking software!
http://www.seq-soft.info/