Antyspam dla The Bat

Jacek D.

Witam, czy jest jakiś filtr antyspamowy dla The Bat, ale taki, który będzie
wykluczał maile po nadawcy? Chciałbym np. żeby maile z interii wywalało od
razu do kosza (albo całkiem usuwało).

Jacek D. [priv = lp<>pl]

Adik

On Sat, 28 Jun 2008 09:53:54 +0200, Jacek D. wrote:

> Witam, czy jest jakiś filtr antyspamowy dla The Bat, ale taki, który będzie
> wykluczał maile po nadawcy? Chciałbym np. żeby maile z interii wywalało od
> razu do kosza (albo całkiem usuwało).

Zobacz Agava AntispamServant 2.1.6 for TheBat!

http://www.programypc.pl/agava;antispamservant;2;1;6;for;thebat,program,377.html

Pozdrawiam.

Gargamel

"Jacek D." <jdw...@gazeta.lp> w wiadomości
<news:1bxqwwf6la64q$.7s7jyy78...@40tude.net> napisał/a:

> Witam, czy jest jakiś filtr antyspamowy dla The Bat, ale taki, który będzie
> wykluczał maile po nadawcy? Chciałbym np. żeby maile z interii wywalało od
> razu do kosza (albo całkiem usuwało).

Najskuteczniej chyba będzie utworzyć odpowiednie reguły filtrowania dla
konta pocztowego - odfiltrowanie interii nie powinno być problematyczne.

Pozdrawiam,
Gargamel

--
Nie należy wyciągać świni z gówna, bo jej jest tam dobrze.

fenixproductions

W dniu Sat, 28 Jun 2008 12:49:02 +0200, wyskrobano przez *Gargamel*:

> Najskuteczniej chyba będzie utworzyć odpowiednie reguły filtrowania dla
> konta pocztowego - odfiltrowanie interii nie powinno być problematyczne.

Potwierdzam, filtry najlepiej nadają się przy konkretnym nadawcy.

Przykład:

Pewna "znajoma" ma w zwyczaju spamować wszystkich z książki adresowej
mejlami o wadze powyżej 10MB każdy (z rzeczami, które wg niej są
śmieszne). Na taki przypadek pomogło ustawienie filtra:
konkretny nadawca + mejle większe niż 1MB + usuwanie bezpośrednie z
serwera (bez ściągania).

Działa pięknie.
--
fenixproductions

Wilk

Jacek D. pisze:

> Witam, czy jest jakiś filtr antyspamowy dla The Bat, ale taki, który będzie
> wykluczał maile po nadawcy? Chciałbym np. żeby maile z interii wywalało od
> razu do kosza (albo całkiem usuwało).

wtyczka Bayes It

--
Programy Freeware
http://wilk13.net

spa

fenixproductions wrote:
> [...]
> śmieszne). Na taki przypadek pomogło ustawienie filtra:
> konkretny nadawca + mejle większe niż 1MB + usuwanie bezpośrednie z

Upomniałem kiedyś takiego "znajomego", żeby nie wysyłał mi łańcuszków
itp. Odesłałem do lektury <http://www.nospam-pl.net/hoax.php#chron_cudze>.
Nie pomogło.
Wtedy zacząłem forwardować spam. Około 100-200 sztuk dziennie.
Zadziałało pięknie. Zrozumiał i przestał wysyłać śmieci do mnie.
Lepsza jest edukacja ludzi niż takie filtrowanie. Kiedyś może zdarzyć
się, że usuniesz coś ważnego.

fenixproductions

W dniu Sat, 28 Jun 2008 16:36:13 +0200, wyskrobano przez *spa*:

> fenixproductions wrote:

[ciach]

> [...]
> Wtedy zacząłem forwardować spam. Około 100-200 sztuk dziennie.
> Zadziałało pięknie. Zrozumiał i przestał wysyłać śmieci do mnie.

No to miałeś szczęście.

Ani: http://www.usenet.pl/nospam/simple-polish.htpl
czy też: http://rtfm.killfile.pl/
nie dawały pożądanych skutków.

Odsyłanie z powrotem - również.
Niekiedy po prostu wszelkie próby edukacji nic nie dają.
EOT
--
fenixproductions

Jacek D.

Dnia 28 cze o godz. 10:02 Adik napisał(a):

Dzięki za link. Jak uruchomiłem ściąganie to mi NOD wywalił kilka
komunikatów o zagrożeniach..

Piotr Kąkol

Dnia Sat, 28 Jun 2008 09:53:54 +0200, Jacek D. napisał(a):

> Witam, czy jest jakiś filtr antyspamowy dla The Bat, ale taki, który będzie
> wykluczał maile po nadawcy? Chciałbym np. żeby maile z interii wywalało od
> razu do kosza (albo całkiem usuwało).

Możesz również zainstalować dodatkowy program antyspamowy, współpracujący z
The Bat (jak i innymi klientami). Sam używam aplikacji Spamihilator
http://www.spamihilator.com/. Bardzo przyjemne i intuicyjne w używaniu
nadzędzie.
--
Piotr Kąkol email: xnx...@tznvy.pbz

Danny

> [...]

> wykluczał maile po nadawcy? Chciałbym np. żeby maile z interii wywalało od

antispamsniper

Daniel
http://www.openoffice.pl - darmowy odpowiednik pakietu MS Office
http://www.mozillapl.org - narzędzia internetowe "nie tylko dla orłów"

Chichotek

Był 28 czerwiec (sobota) gdy o godz. 9:53 *Jacek D.* napisał(a):

> Witam, czy jest jakiś filtr antyspamowy dla The Bat, ale taki, który będzie
> wykluczał maile po nadawcy? Chciałbym np. żeby maile z interii wywalało od
> razu do kosza (albo całkiem usuwało).

Mailwasher

--
Pozdrawiam, Chichotek
DFI nf4 Ultra, AMD64+AC Freezer, 2xKingston, Gigabyte, 3xSeagate,

Jacek D.

Dnia 28 cze o godz. 18:45 Jacek D. napisał(a):

> Dzięki za link. Jak uruchomiłem ściąganie to mi NOD wywalił kilka
> komunikatów o zagrożeniach..

Ale za to Kaspersky milczał, więc nie wiem komu wierzyć <zdegustowany>
:-)