out. exp.-jak wyłączyć kompaktowanie wiadomości

Paweł

Właśnie, po zamknięciu OExp. natrętnie proponuje mi kompaktowanie wiadomości
(nie ma w oknie opcji " nie proponuj więcej"). Jak to wyłączyć? Nie chcę nic
kompaktować, żeby mieć zawsze swobodny dostęp do tego co dostałem i
wysłałem.
Pozdr.

Sławomir Stępniak

Kompaktowanie, to nie jest przenoszenie do archiwum.
To jest uporządkowanie baz danych.
Objawia się m.in. ostatecznym usunięciem miejsca zajmowanego przez
wiadomości usunięte z danego folderu. Zgódź się raz i spokój, niczego
nie tracisz, chyba. że usunąłeś coś niechcący, i chciałbyś odzyskać.
Wtedy stracisz taką możliwość.

--
Pozdrawiam.:Sławomir Stępniak:.slaw1step@poczta1.1onet.pl(ale bez cyfr)

Paweł

> [...]
> wiadomości usunięte z danego folderu. Zgódź się raz i spokój, niczego
> nie tracisz, chyba. że usunąłeś coś niechcący, i chciałbyś odzyskać.

Tak, ale jak raz omyłkowo nacisnąłem OK, to zaczęło kompaktować, przerwałem
to i w dużej części wiadomości wysłanych już nie było w folderze "wysłane".
To w takim razie gdzie one są?

MrMrooz

Paweł wrote on 2006-06-23 14:56:
> Tak, ale jak raz omyłkowo nacisnąłem OK, to zaczęło kompaktować, przerwałem
To tak jakbyś zaczął sprzątać swoje biurko i na ten czas schował laptopa
do 'jakiegoś pudełka'. Potem przerwał sprzątanie, wyrzucił 'jakieś
pudełko' do kosza i dziwił się, że nie możesz laptopa na biurku znaleźć.

> to i w dużej części wiadomości wysłanych już nie było w folderze "wysłane".
> To w takim razie gdzie one są?

Raczej poszły w p.....

Następnym razem pozwól skończyć się kompaktowaniu. I zrób to w miarę
szybko, bo jak masz dużo wiadomości w folderach to może któryś z nich
przekroczyć 2MB. A wtedy też stracić do nich dostęp bo się OE wykrzaczy.

Pozdrawiam
Michał M

LM

MrMrooz pisze 23-06-2006 15:31:

> Następnym razem pozwól skończyć się kompaktowaniu. I zrób to w miarę
> szybko, bo jak masz dużo wiadomości w folderach to może któryś z nich
> przekroczyć 2MB. A wtedy też stracić do nich dostęp bo się OE wykrzaczy.

Eee, ile? Chyba to były gigabajty, nie?

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk

Grzegorz Niemirowski

LM <pa...@na.sig> napisał(a):

> Eee, ile? Chyba to były gigabajty, nie?

Tak, limit wynosi 2 GB.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/

Andrzej P. Wozniak

Osoba podpisana jako Karol Makowski <spac...@BSDzine.org> w artykule
<news:slrne9stg1.2...@prozac.bsdzine.org> pisze:

> A w praktyce problemy częstozaczynają się już od 400MB dbxów

Nieprawda.
W praktyce dla rodziny Win9x problemy zaczynają się przy 256 MB z powodu
ograniczeń w zarządzaniu pamięcią przez system.
Dla rodziny NT ograniczenia mogą występować już przy 64 MB dla łącznej
wielkości wszystkich plików dbx w jednej tożsamości z powodu uszkodzenia
profilu użytkownika.
OE przy prawidłowo działającym systemie z rodziny NT nie ma problemów z
plikami do faktycznej granicy 2 GB, jednak na słabszym sprzęcie należy się
liczyć z istotnym wydłużeniem czasu oczekiwania przy przełączaniu widoków,
zmianie sortowania czy wchodzeniu do dużego folderu.

--
Andrzej P. Woźniak us...@pochta.onet.pl (zamień miejscami z<->h w adresie)

MrMrooz

LM wrote on 2006-06-23 23:09: