SPAM, a prawo

reka...@gmail.com

Hej,

Z gory przepraszam, jesli wybralem zla grupe. Niemniej jednak sadze,
ze Wy jestescie najlepszym zrodlem praktycznej wiedzy. Chcialbym sie
spytac jak wyglada prawnie, w Polsce sprawa zwiazana ze SPAMem. Czy
jesli pewien delikwent wysyla mi regularnie SPAM, czy moge jakos
zareagowac. Wiem, ze moge po prostu wrzucic go na czarna liste, jednak
w tym wypadku chcialbym utemperowac bezczelnosc tej osoby. Czy weszlo
juz prawo, ktore dotyczy postepowania w przypadku niechcianej poczty?

Pozdrawiam,
RiN

Marcin Kulas

reka...@gmail.com wrote:
> [...]
> ze Wy jestescie najlepszym zrodlem praktycznej wiedzy. Chcialbym sie
> spytac jak wyglada prawnie, w Polsce sprawa zwiazana ze SPAMem.

http://nospam-pl.net/prawo.php

[...]

> Czy weszlo juz prawo, ktore dotyczy postepowania w przypadku
> niechcianej poczty?

Nie(zupełnie).

--
[ Marcin Kulas jid: h...@jabbed.org ]
[ "Bądź uczynny, pomagaj innym - a wtedy wszyscy wokół pomyślą, ]