MyghtyBoard 0.0.1

Riklaunim

Pierwsza wersja alfa MyghtyBoard czyli skryptu forum napisanego w
Pythonie już jest dostępna.
Download: http://tinyurl.com/p5bqy

Kilka screenów:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/q0pq9tc1i6aphwc4.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4xdrt560ove5i0gf.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/tf2tqifsog43eiuv.html

Wymagania:
- Python
- Myghty http://www.myghty.org/
- hk_classes moduł pythona
http://hk-classes.sourceforge.net/tiki-page.php?pageName=Description
- baza MySQL

Uwagi i komentarze mile widziane :) Opis jak instalować itd. w readme.

--
Riklaunim

'Biblioteka CMS - RkCMF & CMSy + PHP' (http://www.cms.rk.edu.pl) |
'Biblioteka Linuxa' (http://www.linuks.rk.edu.pl) | 'Biblioteka cRPG'
(http://www.crpg.rk.edu.pl)
Riklaunim's Profile: http://forum.hotscripts.pl/member.php?userid=307
View this thread: http://forum.hotscripts.pl/showthread.php?t=13734

Thr

Witam,

W Twoim liście datowanym 25 marca 2006 (15:23:07) można przeczytać:

> Uwagi i komentarze mile widziane :) Opis jak instalować itd. w readme.

Poczytaj troche o thread scope i threadlocal, bo narazie te skrypty nie sa thread-safe

--
Leszek Lach

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.comp.lang.python

Jaroslaw Zabiello

On Sat, 25 Mar 2006 14:23:07 +0100, Riklaunim wrote:

Po co ci ta biblioteka? To nie chodzi pod win32.

--
Jarosław Zabiełło
http://blog.zabiello.com

Riklaunim

>Po co ci ta biblioteka? To nie chodzi pod win32.

Bo się nią wcześniej bawiłem i mi się spodobała :) Poza tym hosting na
win32 nie jest zbyt popularnym rozwiązaniem.

Jaroslaw Zabiello

On Tue, 28 Mar 2006 10:55:09 +0200, Riklaunim wrote:

> Bo się nią wcześniej bawiłem i mi się spodobała :) Poza tym hosting na
> win32 nie jest zbyt popularnym rozwiązaniem.

Rozumiem że wykluczasz tym samym cała masę sieci intranetowych które chodzą
głównie na windozie? To nie jest dobry pomysł. Takie phpBB i jego odmiany
działają wszędzie.

Riklaunim

moduł od baz danych nie jest jeszcze przesądzony :) poza tym hk_classes
wykorzystywany jest przez Knodę - program do zarządzania bazami dla KDE
(ci sami dewelperzy). Jako że QT4 jest bardziej windows-przyjazne (a
kdelibs też powoli są portowane na win32) to pewnie i knoda się
sportuje, co za tym hk_classes :)