zmiana wielkosci jpg

0 wyświetleń

Vigo

nieprzeczytany,
11 mar 2004, 03:18:0811.03.2004
do
Witam

Mam taki kod ktory juz sie przewinal przez ta grupe lecz nie dziala

<?
#imagejpeg(resize_img_jpg('20.jpg', 600), '20-600.jpg');
system('convert -geometry "600x600>" -quality 85 20.jpg 20-600.jpg');
?>

Warning: system, exec, passthru, escapeshellarg, escapeshellcmd() has been
disabled for security reasons in ...

Cos nie tak z serwerem? czy mozna cos dopisac/zmienic zeby mi ladnie
skalowal obrazki?

Pozdrawiam
Vigo

MERLIN

nieprzeczytany,
11 mar 2004, 03:23:0811.03.2004
do

Hello

Mam problemik, musze zmienic kolor obrazka ( np jpg ) z kolorowego na obraz
czarno bialy ( tylko kolor czarny i bialy- bez szarosci ) ... jak sie do tego
zabrac ..??
myslalem o czyms takim :
napisalem sobie programik ktory wczytuje obrazek graficzny ( np jpg ) i
pobiera kazdy piksel ( jego wartos koloru imagecolorat() ) do tablicy.
potem robie sort o ma wartosci od najjasniejszego do najciemniejszego ... ale
.. ale teraz jak okreslic granice kolorow ??? bo nastepnie mozna zrobic tak
ze ponizej jakies wartosci to kolor czarny a powyzej kolor bialy .. niestety,
dla roznych obraqzkow beda to rozne wartosci graniczne .. jak do tego podejsc
/??

dzieki za ewentualna pomoc
--
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
<-=MERLIN=->

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.comp.lang.php

MERLIN

nieprzeczytany,
11 mar 2004, 03:25:5811.03.2004
do

a czemu korzystasz z zewnetrznego programu ?? przeciez php tez ma taka funkcje
imagecopyresize() ....

Wojciech Jukowski

nieprzeczytany,
11 mar 2004, 04:27:0711.03.2004
do
Witam.

Użytkownik Vigo napisał:

> Warning: system, exec, passthru, escapeshellarg, escapeshellcmd() has been
> disabled for security reasons in ...
>
> Cos nie tak z serwerem? czy mozna cos dopisac/zmienic zeby mi ladnie
> skalowal obrazki?

Administrator wylaczyl mozliwosc wykonywania komend - mozesz albo
probowac sie z nim skontkatowac i naklonic go do zmiany zdania, albo
skorzystac z biblioteki GD - wtedy masz do dyspozycji ImageCopyResampled
i ImageCopyResized. Nie jest to to samo co convert ale powinno wystarczyc.

Pozdrawiam
Wojciech Jukowski

MERLIN

nieprzeczytany,