[OT] Darmowy CMS - Ogłoszenia drobne - w PHP i MySQL ??

ZASK

Witajcie! Szukam darmowego CMS do obsługi serwisu z ogłoszeniami drobnymi.
Chciałbym aby był w PHP+MySQL+XHTML/CSS dobrze ze wsparciem dla kanałów RSS.
Czy znajdę taki darmowy (może być płatny, ale niedrogi) i:
- po polsku
- z obsługą Platnosci.pl lub AllPay.pl lub Platnosci24.pl
- musi być kilka typów ogłoszeń (w różnych cenach - np. różne ceny dla
różnych kategorii)
1) ogłoszenia bez zdjęc
2) ogłoszenia z jednym zdjęciem
3) ogłoszenia z kilkoma zdjęciami (do 6-8 zdjec)
4) ogłoszenia promowane - na początku listy danej kategorii
- różne formatki dla różnych kategorii
- z podziałem na kategorie: 1. 2. 3........ i pod kategorie 1 a) 1b) 1c) 2
a) 2b) 3 a) 3 b) 4. 5. 6 a) 6 b) 6c),....
- w miare popularny system, oraz sprawdzony, rozwijany, open source i z
pewną już społecznością - coś jak osCommerce
- szybki/wydajny, niezawodny i bezpieczny

Wszystko w wygodnej formie CMS. Darmowy, albo niedrogi - do 500-600 zł.

Co polecicie ? Gdzie tego szukać ?

Znalazłem już co nieco ale po angielsku. Nie ma polskich ?

Pozdrawiam
ZASK

arek

sprawdz sobie na stronie darmowe skrypty php http://www.darmowe-skrypty.pl/skrypt_cms/