Jak wysłać SMS do sieci ERA z netu ....

0 wyświetleń

Mathnoid

nieprzeczytany,
22 gru 2001, 16:21:0122.12.2001
do
a konkretnie jak obsłużyć Cookie podczas wysyłania ????

Może ktoś wie ?>?

math...@poczta.onet.pl

Tomasz Szałaj

nieprzeczytany,
27 gru 2001, 19:34:1927.12.2001
do

Użytkownik "Mathnoid" <math...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> a konkretnie jak obsłużyć Cookie podczas wysyłania ????
>
> Może ktoś wie ?>?

Panie Mathnoidzie. Temat jest tak tragicznie wałkowany od jakiegoś czasu, że
aż trochę brak mi sił odsyłać Pana do archiwum grupy, ale z dobrej chęci
właśnie to czynię. W jakiejś stopce znajdzie Pan odnośnik do archiwum
onetowego, poza tym na http://delphi.cartall.com.pl (FAQ grupy) powinny być
archiwa spakowane. Proszę też poprzeglądać sygnatury Panów Odpowiadaczy, na
ich stronach o tematyce FAQowo - ciekawostkowej pewnie tez będzie tego
pełno. Owocnych poszukiwań.

--
Pozdrawiam!
------------------

Prodi

nieprzeczytany,
28 gru 2001, 18:39:1628.12.2001
do
Użytkownik Mathnoid <math...@poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a02u1g$r5$1...@news.onet.pl...

> a konkretnie jak obsłużyć Cookie podczas wysyłania ????

AFAIK do Ery sie nie da. Idea, Plus - nie ma problemu. Jakos to zule
blokuja, ja probowalem i porazka (nie znaczy to jednak ze jest to
niemozliwe). Ale jak ci sie udalo to daj znac pro...@wp.pl
Chyba chwalili sie na ten temat kiedys "erowcy" na pl.misc.telefonia.gsm.

--
Prodi

FizzMann

nieprzeczytany,
30 gru 2001, 13:48:1330.12.2001
do
AFAIR napisałem to z 2 miesiące temu ;)
www.SMSSender.prv.pl

SiNuS

nieprzeczytany,
30 gru 2001, 17:06:1530.12.2001
do
W teczce dla osoby "Prodi" możemy przeczytać:

> AFAIK do Ery sie nie da.

A GG jak wysyła?

SiNuS
--
http://www.remik.phg.pl

Tomasz Wasiuk

nieprzeczytany,
31 gru 2001, 13:23:3531.12.2001
do

> AFAIR napisałem to z 2 miesiące temu ;)
> www.SMSSender.prv.pl

Czołem, ściągnąłem: miły programik.
Z jakich komponentów korzystałeś?
Obsługa http to pewnie Indy, a interfejs?

Dyskretne uwagi:
- nie można wpisać liczby 9 z klawiatury numerycznej :-)
- mój (ostatnio) ulubiony test: wali się troszeczkę gdy uruchomi
się go na Win2K na profilu z zablokowaną edycją rejestru...

Warto o tym generalnie pamiętać - dużo osób korzysta z takich programów w
biurze,
a wredny admin nieraz zakłada okrojony profil... :-))

pozdrawiam

T.

Prodi

nieprzeczytany,
31 gru 2001, 14:27:4431.12.2001
do
Użytkownik SiNuS <sinusWY...@poczta.onet.pl> w wiadomości do > W teczce

dla osoby "Prodi" możemy przeczytać:

> A GG jak wysyła?

W mojej teczce tego nie ma - uswiadom mnie ;)
--
Prodi

SiNuS

nieprzeczytany,
1 sty 2002, 04:18:551.01.2002
do
W teczce dla osoby "Prodi" możemy przeczytać:

> W mojej teczce tego nie ma - uswiadom mnie ;)

:-) GG (Gadu-Gadu) bez problemu wysyła smsy na numery Ery.
Jak? Nie wiem, bo mnie to nie interesuje. Napisałeś, że się
nie da, więc zadałem pytanie - powiedzmy - retoryczne ;-)

SiNuS

Prodi

nieprzeczytany,
1 sty 2002, 05:47:021.01.2002
do
Użytkownik SiNuS <sinusWY...@poczta.onet.pl> w wiadomości do > :-) GG

(Gadu-Gadu) bez problemu wysyła smsy na numery Ery.
> Jak? Nie wiem, bo mnie to nie interesuje. Napisałeś, że się
> nie da, więc zadałem pytanie - powiedzmy - retoryczne ;-)
Ale napisalem AFAIK, widocznie nie wiem wszystiego ;))
--
Prodi

onet

nieprzeczytany,
1 sty 2002, 12:36:061.01.2002
do
ile kosztują źródła?

FizzMann

nieprzeczytany,
2 sty 2002, 12:36:332.01.2002
do
Same standardowe poza buttonami!
SMSy idą via HTTP!

Łukasz Florkowski
Gadu-Gadu: 1147134
Fizz...@skrzynka.pl

FizzMann

nieprzeczytany,
2 sty 2002, 12:36:582.01.2002
do
hmm... trudno powiedzieć!

onet

nieprzeczytany,
2 sty 2002, 16:31:112.01.2002
do
> hmm... trudno powiedzieć!
A co tu takiego trudnego?

Potrzebuję fragment odpowiedzialny za wysyłanie SMS'ów do swojego programu
jako bajer i tyle.
A może jakaś wymiana na priv wchodzi w rachubę? Mam sporo ciekawych rzeczy
:)
pozdrawiam...

Piotr 'Lodek' Hosowicz

nieprzeczytany,
2 sty 2002, 20:52:322.01.2002
do
Użytkownik "Tomasz Wasiuk" <Tomasz...@acn.waw.pl> napisał w
wiadomości

> Warto o tym generalnie pamiętać - dużo osób korzysta z takich
programów w
> biurze,
> a wredny admin nieraz zakłada okrojony profil... :-))

Tylko nie wredny, z łaski Panskiej, dobrze? Ja naleze do tych cokolwiek
"wredniejszych" i potrafie zabic w miejscu pracy. Luzer ma sie cieszyc
ze mu sie *cos* wyswietla na ekranie (moje ulubione to: calc.exe i
winmine.exe, jako shelle graficzne oczywiscie). I to jest jego/jej
nagroda. Cala reszta to jest *łaska* admina. I slusznie. Porzadek musi
byc.

Piotr "Lodek" Hosowicz

Tomasz Wasiuk

nieprzeczytany,
3 sty 2002, 02:54:343.01.2002
do

> [...]
> ze mu sie *cos* wyswietla na ekranie [..]

> Cala reszta to jest *łaska* admina. I slusznie. Porzadek musi byc.
:-)

no fakt - nie jest tak źle... :-))
Wystarczy jak admin w swojej dobroci zainstaluje gdziekolwiek MsSql serwer -
i w 99% przypadków może się to skończyć przejęciem/dopisaniem do grupy
Administratorów...
Bez wiedzy Administratora - po co ma się biedaczek (sorry: Nasz Pan i
Władca)
pocić "wyklikując/konsolując" te uprawnienia... :-)))

pozdrawiam
T.

Nowe wiadomości: 0