sumowanie czasu

0 wyświetleń

Sławomir Bojanowski

nieprzeczytany,
16 cze 2003, 02:05:4016.06.2003
do
Mam FB 1.0 próbowałem zrobić podsumowanie dla kolumny typu TIME, niestety z
takim typem danych funkcje agregujące nie chcą działać. Trzymam więc czas
(ilość sekund) w kolumnie integer. Jak zrobić żeby tą sumę pokazać jako
czas? Zdefiniowałem sobie procedurę składowaną, która zamienia integer na
time, ale wywala mi błąd, gdy piszę:

select a, int_to_time(sum(czas)) czas, b from tabela group by a, b;

tabela (a integer, czas integer, b varchar(100))

Sławomir Bojanowski

Nowe wiadomości: 0