[COREL/PHOTO SHOP] zmiana grafiki (jpg) FULL COLOR na DWA KOLORY?

0 wyświetleń

#:-) gps

nieprzeczytany,
30 cze 2003, 03:55:0430.06.2003
do
Czy ktos moze mi podpowiedziec, jak to zrobic?

Mam obrazek *.jpg w full kolorze, a chcialbym przygotowac go do druku w
dwoch scisle okreslonych kolorach. Jakie sa kolejne kroki? Ostateczna wersja
ma byc przygotowana w Corelu.

#:-)
gps

marcin.STIG.saldat

nieprzeczytany,
30 cze 2003, 05:38:5930.06.2003
do

> Mam obrazek *.jpg w full kolorze, a chcialbym przygotowac go do druku w
> dwoch scisle okreslonych kolorach. Jakie sa kolejne kroki?
> Ostateczna wersja ma byc przygotowana w Corelu.

1. Image mode / Grayscale
2. Image mode / duotone
3. ...a tam juz wybierasz swoje "dwa scisle okreslone kolory"...

--
marcin.STIG.saldat
mailto:st...@stig.prv.pl

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.comp.grafika

#:-) gps

nieprzeczytany,
30 cze 2003, 18:25:5330.06.2003
do

Użytkownik "marcin.STIG.saldat" <st...@stig.prv.pl> napisał w wiadomości

> 1. Image mode / Grayscale
> 2. Image mode / duotone
> 3. ...a tam juz wybierasz swoje "dwa scisle okreslone kolory"...

No tak, ale moze szerzej opisze kwestie: mam obrazeczek w full color -
powiedzmy rysunek z odcieniami kolorystycznymi (np. rozne odcienie zieleni,
zolci itp). Jak sprawic, aby rysunek zmienic na dwa kolory - powiedzmy
czerwony i granatowy - ale w taki sposob, aby
- kapelusik, oryginalnie zielony, stal sie granatowy (w jakims jego
odcieniu),
- buzia, rozowa, stala sie jakims odcieniem czerwieni,
- wlosy, zolte, staly sie rowniez odcieniem czerwieni, ale jesniejszej niz
buzia
- spodenki, zgnilo zielone, przeszly w pelna czerwien
- itp itd

Inaczej mowiac, czy da sie w Corelu/Photoshopie narzucic zmiane kolorystyki
w okreslonych przedzialach barw oryginalnych: np. okreslic, ze zielenie (od
jasnego do ciemnego) przechodza w granatowy (od jasnego do ciemnego), zolcie
przechodza w czerwienie, pomarancze w inny odcien czerwieni itp?

Poradzcie prosze, bo mam grafike, ktora musze wydrukowac w dwoch kolorach
ale nie chcialbym, zeby stalo sie to metoda podobna do ocieni szarosci, tyle
ze w jednej mieszanej farbie pomiedzy czerwienia a granatowym.

#:-)
gps

elthe

nieprzeczytany,
4 lip 2003, 14:25:584.07.2003
do

ja w photopaincie (corel) zrobilbym to pisząc skrypt (corelscript)
robiłem podobne rzeczy i wychodza doskonale (nie wczytywalem sie, ale
powinno wyjść tak jak chcesz).

pozdrawiam / służę niedarmową pomocą ;)

elthe

Nowe wiadomości: 0