[problem] wyswietlanie kolorow w Corel Draw 12

0 wyświetleń

Tomasz 'Rolnik' Kobus

nieprzeczytany,
12 wrz 2005, 08:27:2412.09.2005
do
witam serdecznie

dziwna rzecz stala sie z kolorami wyswietlanymi w Corel Draw
wszystkie staly sie bardzo jaskrawe i nieodwzorywujace cmyka
conajmniej tak, jakby cos stalo sie z zarzadzaniem kolorami,
ale problemem jest to, ze nie zmienialem zadnych ustawien..!?

chcialbym jakos powrocic do poprzedniego stanu,
czyli kolorow zblizonych do tych wyswietlanych w photoshopie,
czy masie pomysly co moglo sie sypnac?

pozdrawiam

Tomek

Andrzej P.

nieprzeczytany,
12 wrz 2005, 11:00:0112.09.2005
do
Użytkownik "Tomasz 'Rolnik' Kobus" <rolnik[niespam]@bmk99.com> napisał w
wiadomości news:dg3s82$4v0$1...@atlantis.news.tpi.pl...

Problem miałem - przeniosłem parę plików "prawie losowo" pt. color settings
z "dobrego" corela i zaczął działac.
Nie pytaj mnie jakie - po prostu gmerałem, aż się udało.
AP

PS

nieprzeczytany,
12 wrz 2005, 11:57:2312.09.2005
do

Użytkownik "Tomasz 'Rolnik' Kobus" napisał w wiadomości

> [...]

> chcialbym jakos powrocic do poprzedniego stanu,
> czyli kolorow zblizonych do tych wyswietlanych w photoshopie,

Profile z Photoshopa masz podpięte w Color Management? Opcja kalibrowania
kolorów na ekranie włączona? Symulacja drukarki separacji włączona?

--
Pozdr.
PS

Nowe wiadomości: 0