Corel Draw 12> eksport jpg, tiff problem

1 wyświetlenie

KdeZoo

nieprzeczytany,
22 paź 2006, 15:14:4622.10.2006
do
Witam!

Od jakiegoś czasu mam problem przy eksporcie do jpg albo tiff, nie wiem jak
z innymi rozszerzeniami, bo na tych dwóch tylko działam. Problem jednak jest
taki sam, więc podejrzewam że na innych rozszerzeniach rastrowych dzieje się
to samo.

Najlepiej spójrzcie na obrazek www.icpnet.pl/~kermit/wwwwww.jpg
grafika zamiast być pokazywaną jako płynne dopełnienie zapisuje mi się jako
ząbkowane coś. Sorki za lamerskie sformuowania, ale nie umiem tego nazwać
nawet.
Pewnie coś kliknąłem i przełączyłem, ale nie mam pojęcia co.

Proszę o pomoc. Dzięki.

KdeZoo

nieprzeczytany,
23 paź 2006, 09:38:4723.10.2006