różnice - corel 11 i 12

4 wyświetlenia

ks

nieprzeczytany,
26 sty 2005, 17:35:4126.01.2005
do
Czym istotnym różni się CorelDRAW Graphics Suite 12 od 11 ?

Karolina

Zbyszek Czapnik

nieprzeczytany,
26 sty 2005, 18:01:0926.01.2005
do
Użytkownik "ks" <k...@p-n.pl> napisał w wiadomości

> Czym istotnym różni się CorelDRAW Graphics Suite 12 od 11 ?
Stopniem parzystosci!

Interesuje Cię jeszcze coś ogólnikowego?

Coś czego nie znajdziesz w opisie programu na stronie producenta lub w
Googlach?

Zbyszek Czapnik

ks

nieprzeczytany,
26 sty 2005, 18:18:0226.01.2005
do

Użytkownik "Zbyszek Czapnik" <zbys...@chilicommunications.com> napisał w
wiadomości news:ct97eq$fqp$1...@nemesis.news.tpi.pl...

Interesuje mnie zdanie kogoś kto praktycznie miał kontakt z jedną i druga
wersja, na temat tego czy warto
doplacic 1000zl i kupic 12. Teoretycznych opisow juz sie naczytalam.

K.

Zbyszek Czapnik

nieprzeczytany,
26 sty 2005, 19:09:0526.01.2005

> Interesuje mnie zdanie kogoś kto praktycznie miał kontakt z jedną i druga
> wersja, na temat tego czy warto
> doplacic 1000zl i kupic 12. Teoretycznych opisow juz sie naczytalam.
Chcesz praktycznie? Proszę!
Najwyższa pora nauczyć się kupować!
Na Allegro kup dowolną pełną wersję Corela z PhotoPaintem (poza Essentials,
Light i Special Edition) a potem kup upgrade do Corela 12. Jeśli masz 1000
zł do wydania to nawet chwile się nie zastanawiaj i za 850 zł kupisz
najbardziej wypasioną wersję KOMBI http://www.3n.com.pl/ która przewyższa
możliwościami Corel Draw 12.

Zbyszek Czapnik

ALex /M.I.D. Dept/ (Jarosław Ignatowski)

nieprzeczytany,
27 sty 2005, 04:20:4527.01.2005
do
On Thu, 27 Jan 2005 00:18:02 +0100, "ks" <k...@p-n.pl> wrote:

/.../

>Interesuje mnie zdanie kogoś kto praktycznie miał kontakt z jedną i druga
>wersja, na temat tego czy warto
>doplacic 1000zl i kupic 12. Teoretycznych opisow juz sie naczytalam.

No więc co tu napisać? Wg mnie "11" to było ścierwo, "12" natomiast
zbliżyła się do funkcjonalności "9".

ALex
--
BĘDĄ LUDZIE LATAĆ W POWIETRZU, TAK JAK LATAJĄ TERAZ PTAKI,
DZIĘKI WKŁADKĄ MAGNETYCZNYM ROMI. :))

Wiadomość została usunięta
Wiadomość została usunięta

diWhizZ

nieprzeczytany,
27 sty 2005, 18:05:5627.01.2005
do
Zbyszek Czapnik napisał(a):

> Na Allegro kup dowolną pełną wersję Corela z PhotoPaintem (poza Essentials,
> Light i Special Edition) a potem kup upgrade do Corela 12.

z tym essentials to niebylbym taki pewien, z jednej strony:
http://www.corel.ab.pl/pomoc.php#0799
a z drugiej:
http://www.corel.ab.pl/pdf/upgradequalifications.pdf

kiedys mozna bylo robic upgreade z wersji oem teraz juz nie
zadzwonie chyba do ab, moze sie zdecyduja ;)

Jeśli masz 1000
> zł do wydania to nawet chwile się nie zastanawiaj i za 850 zł kupisz
> najbardziej wypasioną wersję KOMBI http://www.3n.com.pl/ która przewyższa
> możliwościami Corel Draw 12.

zainstalowalem demo i jestem pod wrazeniem, rzecz warta uwagi ale
poczatkujacym, do prostych tematow wybralbym raczej cdr9

--
<< pozdrawiam :: .. . . ~ O o
. .. . :: adrian gwizd ... :: \\ \\ \\ o o o o o [// o o

Nowe wiadomości: 0