corel 11/12? kto ma

0 wyświetleń

jag

nieprzeczytany,
24 kwi 2003, 16:11:3124.04.2003
do
Prośba!
Mam logo w wersji, której moja poczciwa 7ka nie czyta.
Kto może mi "przegrać"?
Dzieki,

JAG

jag

nieprzeczytany,
24 kwi 2003, 17:00:3524.04.2003
do
Już mam, dzięki

fafankulo

nieprzeczytany,
24 kwi 2003, 17:48:3524.04.2003
do

Użytkownik "jag" <j...@eranet.pl> napisał w wiadomości
> Już mam, dzięki

corela 12? szybki jesteś :)
pzdr.
f.

Zbyszek Czapnik

nieprzeczytany,
25 kwi 2003, 03:24:3825.04.2003
do

Użytkownik "fafankulo" <fafn...@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]

Ale to beta! Nie ma co sie jeszcze napalać!

--
Zbyszek Czapnik
FAQ grupy pl.comp.dtp: http://dtp.art.pl/

Galaza

nieprzeczytany,
25 kwi 2003, 04:05:5025.04.2003
do

Użytkownik "Zbyszek Czapnik" <czapnik@_spam_nie_polbox.com> napisał w
wiadomości news:b8ao2a$rer$1...@atlantis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "fafankulo" <fafn...@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Ale to beta! Nie ma co sie jeszcze napalać!
ja sie nie napalam nawet na 11 bo bledy pozostaly jeszcze z 9

pzdrv.
galaza
aeria gloris

Zbyszek Czapnik

nieprzeczytany,
25 kwi 2003, 06:25:2825.04.2003
do
Użytkownik "Galaza" <artur...@interface.pl> napisał w wiadomości

> ja sie nie napalam nawet na 11 bo bledy pozostaly jeszcze z 9
Czy Ty nie rozumiesz po co się robi nowe wersje? Chyba nie po to by
naprawiać błędy tylko zarabiać kaskę na tych którzy kupili poprzednie
wersje.... Najpierw robi się "kontrolowany wyciek" jakiejś wersji beta która
wygląda jak wersja full tylko ma kilka istotnych błędów. Potem stado
zgłodniałych świeżego wareza ściąga te gigabajty z intenetu lub kupuje na
stadionie czy targowisku...
I tedy zapaleńcy w domowych pieleszach generują "dokumenty potworki" które
trafiają do normalnych studiów i agencji które zmuszone są zakupić nowszą
wersję by otwierać przesyłane dokumenty... Albo jakiś błąd naprawiony
częściowo w kolejnej wersji staje się jedynym rozwiązaniem dla stojącego
pod ścianą grafika.... Tak było z upgrade do Corela 11 który poprawnie
tworzy PDF-y z dokumentów w których użyty był font OpenType OTF. Poprzednie
wersje nie robiły tego albo wcale albo w sposób poprawny a 11 chociaż nie
obsługuje kerningu par w fontach wielojęzycznych OTF (np. kerningu dla
polskich znaków) zapisuje normalnego PDF-a nie graficznego a tekstowego z
fontem prawidłowo osadzonym!
Nowe wiadomości: 0