ACDsee - zmiana rozmiaru JPG

0 wyświetleń

Person

nieprzeczytany,
24 mar 2002, 10:37:1924.03.2002
do
Czy ACDsee zmienia rozmiary jpg - seryjnie ? kilkadziesiąt na raz ?... jeśli
ktoś wie jak to proszę , o krótki instruktaż.

--
P - e - r - s - o - n
- www.person.of.pl -

Leszek Kozlowski

nieprzeczytany,
24 mar 2002, 11:17:5824.03.2002
do
acd 4

zaznaczasz kilka obrazkow

tools

resize

leszek.k...@poczta.fm

Person

nieprzeczytany,
24 mar 2002, 23:05:2624.03.2002
do
> acd 4
>
> zaznaczasz kilka obrazkow
>
> tools
>
> resize

no kuchnia , ja mam 3,1 i tak nie cyka z wieloma plikami ...

|<onrad

nieprzeczytany,
25 mar 2002, 05:34:0625.03.2002
do
Person wrote:
> no kuchnia , ja mam 3,1 i tak nie cyka z wieloma plikami ...

zaznacz zatem kilka i uzyj plug-ins>HTML_album_generator. nie dokladnie
do tego on sluzy, ale wykorzystaj tworzenie miniaturek do przeskalowanai
plikow; mozesz tam bowiem okreslic w jakim rozmiarze chcesz miec te
miniaturki
p.s. jak odpowiedzialem dwa arzy to sorry, jeszcze nie panuje nad moim
programem do newsow, a wlasnie cos mi sie w nim 'koplo'
:)
www.mao.pl

Nowe wiadomości: 0