Corel ver. 12 - przypisywanie edycji

0 wyświetleń

Cezar Ponti

nieprzeczytany,
23 kwi 2005, 11:37:2123.04.2005
do
Czy jest mozliwosc zeby po kliknieciu na bitmape w Karolu nie otwierala ja w
Paincie tylko w Photochlopie ?
Po prostu zalezy mi na optymalizacji tak jak jest to zastosowane w
Illustratorze.
Pozdrawiam
SiPi

CCL

nieprzeczytany,
25 kwi 2005, 08:18:1825.04.2005
do

Nie.
Corel > Photopaint
Illustrator > Photoshop

tak to sobie porobili :-)

pozdro

--
CCL

Piotr Miller

nieprzeczytany,
26 kwi 2005, 10:55:5426.04.2005
do
Dnia Mon, 25 Apr 2005 14:18:18 +0200, CCL napisał(a):

> Nie.
> Corel > Photopaint
> Illustrator > Photoshop
>
> tak to sobie porobili :-)

Nie prawda. Wystarczyło nie instalować Photopainta i wszystko by było
OK!. U mnie bitmapy otwierane spod Corela obrabia Photoshop :-)

--
Pozdrowienia śle nie kto inny jak
P.I.T.E.R.: Person Intended for Troubleshooting and Efficient Repair
George Michael (CD1) <<

CCL

nieprzeczytany,
27 kwi 2005, 04:15:2727.04.2005
do
Piotr Miller wrote:

> Nie prawda. Wystarczyło nie instalować Photopainta i wszystko by było
> OK!. U mnie bitmapy otwierane spod Corela obrabia Photoshop :-)

No tak, to jest sposób. Ale jak ktoś jednak potrzebuje Photopainta to już
kiszka...

pozdro

--
CCL

Sebastian 'Sebecco' Grabowski

nieprzeczytany,
27 kwi 2005, 04:27:1027.04.2005
do
JA, JA TO POWIEDZIAŁEM... JA... i CCL tak oto wyjawił nam swoje
istnienie:

> No tak, to jest sposób. Ale jak ktoś jednak potrzebuje Photopainta to
> już kiszka...

a moze jak sie przypisze skojarzenia plikow do odpowiednich programow
to to cos zmieni...

--
,.--. [Sebastian Grabowski " Sebecco" GG:5064727]
/o`,- ). -------- http://printing.w.interia.pl --------

Nowe wiadomości: 0