szybki skaner A-4 ?

0 wyświetleń

ber...@nieboalpha.net.pl

nieprzeczytany,
15 cze 2001, 04:20:5815.06.2001
do
nadszedl czas wymiany starego HP'eka :)

szukam skanera ktory bylby dostepny (bez mala) natychmiast (a nie
rozgrzewal sie jak HP przez 2 min) - istotne jest rowniez to, aby sam
proces skanowania tez byl max. krotki. Poniewaz skanuje sporo ksiazek
i innych grubszych rzeczy, skanerek szczelinowy odpada.

Komp. ma USB. Zalezy mi na max szybkosci, od podania dokumentu do
efektu na ekranie. Dobrze byloby, aby w cenie byl soft z polskim OCR
(ale nie jest to najwazniesze)

Doradzcie prosze skaner spelniajacy te warunki + niezawodnosc i
trwalosc. Cena ma drugorzedne znaczenie.
--
Bernard

Jeżeli chcesz do mnie napisać usuń NIEBO z adresu

http://escort.w.interia.pl

Jakub Jewuła

nieprzeczytany,
15 cze 2001, 07:21:3315.06.2001
do
> [...]
> proces skanowania tez byl max. krotki. Poniewaz skanuje sporo ksiazek
> i innych grubszych rzeczy, skanerek szczelinowy odpada.

Nie wiem czy jest bardzo szybki - mam Epsona 640U
(tani jak barszcz).

+

> Zalezy mi na max szybkosci, od podania dokumentu do
> efektu na ekranie.

Jak chcesz to zmierze.

> Dobrze byloby, aby w cenie byl soft z polskim OCR
> (ale nie jest to najwazniesze)

+ I nawet dziala ;)

> Doradzcie prosze skaner spelniajacy te warunki + niezawodnosc i
> trwalosc. Cena ma drugorzedne znaczenie.

Cena - bardzo niska.
Trwalosc - dobra opinia na swiecie.
Niezawodnosc - a kto to wie?

Ja jestem zadowolony.