Jaką drukarkę wybrać?

0 wyświetleń

Rob

nieprzeczytany,
18 sie 2000, 03:00:0018.08.2000
do
Potrzebuje kupic drukarke powiedzmy sobie do zadan polprofesjonalnych. Musze
z niej drukowac miedzy innymi w PostScript-cie folie do drukarni. Ze
wzgledow finansowych wybralem Kyocere FS680 z opcjonalnym PostScript-em oraz
Okipage 12 i/e. Nie wiem na ktora sie zdecydowac. Slyszalem, ze Kyocera nie
daje super czarnego druku, co dla drukarni ma z pewnoscia znaczenie. Moze sa
jeszcze jakies inne za i przeciw ktoes z tych drukarek.

Robert

<S></S>

nieprzeczytany,
18 sie 2000, 03:00:0018.08.2000
do

Użytkownik Rob <rta...@ing.uni.wroc.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8nj02q$ppr$1...@okapi.ict.pwr.wroc.pl...

> Potrzebuje kupic drukarke powiedzmy sobie do zadan polprofesjonalnych.
Musze
> z niej drukowac miedzy innymi w PostScript-cie folie do drukarni. Ze

Ja do tych celów używam HP LJ 2100M i kalki Canson Satin.
Jakość wydruków i krycie zadowalające i w zupełności wystarcza do produkcji
nieskomplikowanych matryc offsetowych i sitodrukowych.

--
<S> W życiu każdy jest lamerem ... do końca... </S>
<!-- Spammer znany dawniej jako Sławek --!>

norbert

nieprzeczytany,
18 sie 2000, 03:00:0018.08.2000
do
kyocera jest duzo tansz w eksploatacji
Rob <rta...@ing.uni.wroc.pl> wrote in message

> Potrzebuje kupic drukarke powiedzmy sobie do zadan polprofesjonalnych.
Musze
> z niej drukowac miedzy innymi w PostScript-cie folie do drukarni. Ze
Nowe wiadomości: 0