Corel Drw 9-12 /problem - zmiana ustawien domyslnych

0 wyświetleń

Tomasz 'Rolnik' Kobus

nieprzeczytany,
3 lis 2005, 16:10:153.11.2005
do
witam serdecznie

od jakiegos czsu probuje zmienic domyslne ustawienia w polu Nudge Offset
oraz Duplicate Distance.
Jesli ktos nie kojazy o ktore pola chodzi, sa to te, na pasku narzedzi
'properity bar', pierwsze odpowiedzialne jest za odleglosc o jaka nastapi
przesuniecie wezla/obiektu po zaznaczeniu i nacisnieciu klawiszy kursora
(strzalek..), drugie jest tuz obok, odpowiedzialne za przesuniecie duplikatu
wzgledem oryginalu po nacisnieciu Ctrl+D (duplicate)...

domyslne ustawienie Nudge Offset to 2,54cm czyli 1cal, natomiast Duplicate
Distance to 6,35cm czyli.. nie wiem jaka jednostka..? Ale to nieistotne,
poniewaz bardzo interesuje mnie jak zmienic te ustawienia w taki sposob, by
przy ponownym uruchamieniu programu zostaly one zapamietane. Czy jest to
wogole mozliwe?

pozdrawiam

Tomasz 'Rolnik' Kobus

Sebastian 'Sebecco' Grabowski

nieprzeczytany,
3 lis 2005, 16:24:173.11.2005
do
Tomasz 'Rolnik' Kobus chciał(a) powiedzieć JA, JA, JA TO
POWIEDZIAŁEM/AM... jednak zaprezentował/a taki potok słów:

> [...]
> ustawienia w taki sposob, by przy ponownym uruchamieniu programu
> zostaly one zapamietane. Czy jest to wogole mozliwe?

tak jest to mozliwe.
1 ustawiasz wczesniej te dane (skrot ctrl+j) w opcje/edycja
/menu po lewej stronie otwartego skrotem okna/ zatwierdzasz

2 nastepnie przechodzisz do opcje/dokument (znowu ctrl+j) zaptaszasz
zapisz opcje jako domyslne dla nowych dokumentow i zaptaszasz wszystko
ponizej (robie tak na "okretke" dla pewnosci ze zmiany sie wczytaly)

3 zatwierdzasz ok

4 resetujesz corelka i sprawdzasz czy wszystko jest tak jak wpisales
poprzednio (ctl+j) opcje/edycja

--
,.--. [Sebastian Grabowski " Sebecco" GG:5064727]
/o`,- ). -------- http://printing.w.interia.pl --------

Sebastian 'Sebecco' Grabowski

nieprzeczytany,
3 lis 2005, 16:25:543.11.2005
do
Sebastian 'Sebecco' Grabowski chciał(a) powiedzieć JA, JA, JA TO

POWIEDZIAŁEM/AM... jednak zaprezentował/a taki potok słów:

> tak jest to mozliwe.

pisalem odnosnie cdr 9

Nowe wiadomości: 0