Wydajny skaner dokumentowy

1 wyświetlenie

LRG

nieprzeczytany,
27 sie 2008, 06:09:1627.08.2008
do
Witajcie

Dostałem zadanie rozeznania tematu wprowadzenia elektronicznego
obiegu dokumentów w firmie. Jest tego sporo, na szczescie cały
proces ma być podzielony na etapy (zakup skanera, później NAS itd.).
Szukając skanera (szukałem pod hasłem 'skaner dokumentowy')
zgłupiałem... wybór jest zbyt duży a nawet profesjonalne konstrukcje
wyglądają jakoś amatorsko... Może Szanowna Grupa coś doradzi?
Założenia:
wydajność spora: ok. 30-40 str A4 /min
wydajność dzienna: ok. 5000 str
wystarczy B&W, kontroler podajnika
podajnik na minimum 200 stron
Czy możecie coś podpowiedzieć w 'rozsądnej' cenie?

Z góry dzięki
Grzegorz

Nowe wiadomości: 0