Corel 11, 12 - Gdzie kupić w Warszawie?

0 wyświetleń

Piottr

nieprzeczytany,
29 lut 2008, 06:27:5629.02.2008
do
Mam pewną zagwostkę, a właściwie lamerskie pytanie - gdzie można w Warszawie
jeszcze kupić kilka sztuk Corel Draw 11 lub 12 w pełnej wersji pudełkowej,
najlepiej z instrukcją po polsku (nie OEM!) normalnie na firmę z fakturą,
etc? Czy 12 zgodnie z teorią parzystych wersji jest mniej stabilna od 11?

Przeguglałem, przeceneowałem i nie znalazłem odpowiedniej oferty, a mam za
słaby komputer i za małe potrzeby, żeby przekonać dział zamówień do kupienia
Corel X3 a nie daj Bóg X4, a kupowanie 3 skanerów z 11 OEM też obawiam się
że też raczej nie przejdzie, no bo po co mi 3 skanery w dziale i jak to
wytłumaczę kierownictwu?

Dzięki za pomoc
Piottr

CHstudio.pl - Monika Gałązka

nieprzeczytany,
29 lut 2008, 08:20:5329.02.2008
do
Użytkownik "Piottr" <pio...@onetUsunTo.pl> napisał w wiadomo¶ci

> [...]
> obawiam się że też raczej nie przejdzie, no bo po co mi 3 skanery w dziale

bardzo prosze o kontakt
Monika

Piottr

nieprzeczytany,
29 lut 2008, 09:29:4529.02.2008
do

Użytkownik "CHstudio.pl - Monika Gał±zka" <monika....@chstudio.pl>
napisał w wiadomości news:47c806b8$1...@news.home.net.pl...

Próbowałem, niestety bezskutecznie:

... while talking to chstudio.pl.:
>>> DATA
<<< 553 user doesn't accept mail from you... uzytkownik nie zyczy sobie
poczty od ciebie...

Pozdrawiam
Piottr

diWhizZ

nieprzeczytany,
29 lut 2008, 13:02:5729.02.2008
do
Piottr pisze:

> [...]
> pudełkowej, najlepiej z instrukcją po polsku (nie OEM!) normalnie na
> firmę z fakturą, etc? Czy 12 zgodnie z teorią parzystych wersji jest

W tym wypadku zasada się, IMO, nie sprawdziła. Weż raczej 12.
Jeśli nie zależy Ci na dodatkowych clipartach, fontach i papierach, to
kup sobie to za 680PLN:
http://deltasoft.com.pl/?nadkat=Programy&podkat=Corel&misc=366
Firma z DC.

--
~ O o
<< pozdrawiam :: adrian gwizd ... :: \\ \\ \\ o o o o o [// o o

InDesign Scripts

nieprzeczytany,
29 lut 2008, 19:27:5029.02.2008
do

> [...]
> ... while talking to chstudio.pl.:
> <<< 553 user doesn't accept mail from you... uzytkownik nie zyczy sobie

to wpisz w pasku adresu przegladarki - CHSTUDIO.PL ;)

robin

--
Skrypty do AdobeFamily
www.adobescripts.pl