Szybki skaner A4?

0 wyświetleń

Jakub Jewuła

nieprzeczytany,
17 paź 2002, 03:14:0117.10.2002
do
Skanuje od cholery dokumentow i moj obecny skaner
(Epson 640U) zaczyna byc zbyt wolny.

Niestety dokumenty nie sa jednorodne - kartki A4,
A5, swistki, zdjecia itp. wiec automatyzacja odpada.

Czy mozecie polecic szybki skaner plaski?
Potrzebny mi taki, ktory zeskanuje strone A4
RGB 150dpi w max 10-15s od nacisniecia SCAN
do zapisu pliku na dysku.

Nie sa to zdjecia wiec jakosc koloru mniej istotna,
ale zeby nie bylo szumow przetwornika w obrazie...

Mozecie sprawdzic jak szybko skanuja wasze skanery?

Z gory dzieki.

-
skanowanie dobre i tanie www.skanowanie.com.pl
-

Marek Wagrodzki

nieprzeczytany,
17 paź 2002, 04:45:3717.10.2002
do
Witam

Użytkownik "Jakub Jewuła" <bi...@skanowanie.com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Czy mozecie polecic szybki skaner plaski?
> Potrzebny mi taki, ktory zeskanuje strone A4
> RGB 150dpi w max 10-15s od nacisniecia SCAN

Polecam dowolny skaner do dokumentow Fujitsu - np. Azalea (czy jakos
podobnie)
Szybkos jest bardzo dobra, jakosc tez. Gorzej z cena - kosztuja niemalo.

Pozdrawiam
Marek Wagrodzki

Jakub Jewuła

nieprzeczytany,
17 paź 2002, 04:49:5917.10.2002
do

> Polecam dowolny skaner do dokumentow Fujitsu - np. Azalea (czy jakos
> podobnie)
> Szybkos jest bardzo dobra, jakosc tez. Gorzej z cena - kosztuja
> niemalo.

Zapomnialem dopisac - cena ma byc mala :)

Zamiast wydac kilka tysiecy na bezduszny sprzet wole
posadzic czlowieka, ktory zrobi to samo.

Poza tym specyfika dokimento jest taka, ze nie da sie
po prostu wlozyc sterty i nacisnac "start".

Marek Wagrodzki

nieprzeczytany,
17 paź 2002, 06:47:2717.10.2002

> Zapomnialem dopisac - cena ma byc mala :)

> Poza tym specyfika dokimento jest taka, ze nie da sie

> po prostu wlozyc sterty i nacisnac "start".

Nie wiem niestety jaka jest relacja miedzy cena a szybkoscia - wydaje mi sie
jednak, ze odwrotnei proporcjonalna.

Pozdrawiam
Marek Wagrodzki

Tomek Kozieł

nieprzeczytany,
17 paź 2002, 08:03:5617.10.2002
do
> Użytkownik "Jakub Jewuła" <bi...@skanowanie.com.pl> napisał w wiadomości

Epson 1650 Perfection jest szybki, ale dokładnie czasu mu nie sprawdzałem...

tomek

Darek.S

nieprzeczytany,
17 paź 2002, 12:26:1617.10.2002
do

Użytkownik "Jakub Jewuła" <

> Mozecie sprawdzic jak szybko skanuja wasze skanery?
------------
Mam starego primaxa 4800 direct - ten akurat jest na lpt, ale był też model
na scasi - sam proces skanowania A4+ (mały ten plus :-))), w RGB, 150 dpi,
to około 20 sekund, gorzej z przetworzeniem obrazu, bo to następne
dwadzieścia sekund - z tym tylko, że jest on podłączony pod rakietę P-166,
więc tu może tkwić przyczyna. :-))))).
Jakość zadowalająca, ma już z sześć-siedem lat, jeszcze w zeszłym roku coś
na nim robiłem na offset.
Na giełdzie kupisz go pewnie za "flaszkę" - tylko z tym, że już następny
model - bodajże 9600, to wół, który skanuje ze trzy razy wolniej.

Pozdrawiam
Darek
--
Wizytówki, kalendarzyki - 100 zł/1000 szt. full kolor, offset, 150 lpi
wizytowki@ USUŃ TO op.pl cone@ USUŃ TO toya.net.pl

Nowe wiadomości: 0