prosba o zamianie Corel 11(12?) na Corel 9

0 wyświetleń

pmo...@ant.pl

nieprzeczytany,
5 maj 2006, 05:17:495.05.2006
do
Witam,
klient uszczesliwil mnie takim plikiem. Mozna prosic o
"zdowngrejdowanie"?
pozdrawiam
Piotr

Darek S.

nieprzeczytany,
5 maj 2006, 05:22:515.05.2006
do

Użytkownik

> Witam,
> klient uszczesliwil mnie takim plikiem. Mozna prosic o
> "zdowngrejdowanie"?
-----------
Prosić, to zawsze można :-)
ślij na co...@toya.net.pl

Pozdrawiam
Darek

Tomasz Kuc

nieprzeczytany,
5 maj 2006, 06:40:055.05.2006
do
pmo...@ant.pl wrote:
> Witam,
> klient uszczesliwil mnie takim plikiem. Mozna prosic o
> "zdowngrejdowanie"?

Wystaw gdzieś, to ktoś na pewno pomoże

Tomek

pmo...@ant.pl

nieprzeczytany,
5 maj 2006, 06:58:045.05.2006
do
Hmm, wstyd jak beret... Nie wiem gdzie i jak.... Serwera osobistego
nie posiadam
pozdr
Piotr

Darek S.

nieprzeczytany,
5 maj 2006, 07:08:535.05.2006
do

Uzytkownik

> Hmm, wstyd jak beret... Nie wiem gdzie i jak.... Serwera osobistego
> nie posiadam

-----------
Poszlo.

Pozdrawiam
Darek

pmo...@ant.pl

nieprzeczytany,
5 maj 2006, 07:31:495.05.2006
do
Dzieki - wszystko gra i buczy, pracuje :)
pozdr
Piotr

Nowe wiadomości: 0