sumowanie czasu

0 wyświetleń

Tomek

nieprzeczytany,
17 lut 2004, 16:08:1017.02.2004
do
Witam wszystkich
Mam mały problem, otóż mam w tabeli kolumnę "czas" i zapis w postaci 10:01:20
i chciałbym zrobić zapytanie w sql które by sumowało czas, problem jednak w
tym że wartosci w tej kolumnie nie sa zapisane jako czas:( tylko jako tekst.
Przerobienie tabeli niewchodzi w gre bo dane sa dopisywane po wczytaniu pliku
*.txt.
(program mam zrobiony w Builder5 i interbase6)
Pozdrawiam
Tomek

Tomek

nieprzeczytany,