[sqlite] sumowanie czasu

0 wyświetleń

jer...@gmail.com

nieprzeczytany,
4 lis 2008, 05:43:454.11.2008
do
witam,
mam program z podpięta bazą Sqlite3. W bazie jest jedna tabela z
rekordami opisującymi (nazwa i czas trwania) jakieś zadanie:

2008-10-01 temat1 02:55:00
2008-10-01 temat2 05:50:00
2008-10-02 temat3 04:15:00
2008-10-03 temat4 07:50:00

Chciałem zrobić zapytanie do bazy które podsumuje mi czas trwania z
danego dnia (po weekday) lub miesiąca. Próbuję coś stworzyć wg
przykładów z wiki sqlite ale za słaby w tym jestem. Byłbym wdzięczny
za pomoc.
--
jureko

jureko

nieprzeczytany,
4 lis 2008, 16:09:444.11.2008
do
jer...@gmail.com wrote:

> [...]

> 2008-10-02 temat3 04:15:00
> 2008-10-03 temat4 07:50:00
>
> Chciałem zrobić zapytanie do bazy które podsumuje mi czas trwania z

jednak nie można zbyt łatwo wątpić w swoje siły, zrobiłem tak:

SELECT time(sum(strftime('%s',czas)), 'unixepoch') FROM tabela WHERE
strftime('%w', data) = 'nr_dnia' AND data like "2008-10%"

i wygląda na to że dostaję co chciałem.

jureko

Nowe wiadomości: 0