MSSQL zaokraglanie liczb

1 wyświetlenie

Piotr

nieprzeczytany,
25 lip 2002, 08:53:4525.07.2002
do
Witam
Mam w tabeli pole (typ danych float) gdzie dane maja klika miejsc po
przecinku, chcialbym w jakis sposob przeformatowac te dane do jednego
miejsca po przecinku. Prosze o pomoc.

Piotr

Jacek Zaleski

nieprzeczytany,
25 lip 2002, 09:33:4325.07.2002
do
"Piotr" <PiotrG...@poczta.onet.pl> wrote in message
update <tabela>
set <pole> = round( <pole>, 2 )
where <pole> <> round( <pole>, 2 )

Roger

nieprzeczytany,
25 lip 2002, 09:52:5025.07.2002
do

Pamiętaj, że w wyniku natury typu float, nie każdą daną
da się tak przedstawić.
Np.
1.4 zawsze będzie przechowywane w bazie
jako 1.3999999999999999.

A funkcja ROUND zawsze zwraca wynik takiego typu,
jakiego jest jej pierwszy argument.

--
Roger

Jacek Zaleski

nieprzeczytany,
25 lip 2002, 10:05:2925.07.2002
do
"Roger" <rog...@REMOVE.poczta.onet.pl> wrote in message

> Pamiętaj, że w wyniku natury typu float, nie każdą daną
> da się tak przedstawić.
> Np.
> 1.4 zawsze będzie przechowywane w bazie
> jako 1.3999999999999999.

Nie napisałem o tym, bo jakieś 2 tyg. temu był tutaj cały wątek
na temat precyzji liczb typu float i ich reprezentacji.
Ale masz oczywiście świętą rację.

Roger

nieprzeczytany,
25 lip 2002, 10:21:4325.07.2002
do

> Nie napisałem o tym, bo jakieś 2 tyg. temu był tutaj cały wątek
> na temat precyzji liczb typu float i ich reprezentacji.
> Ale masz oczywiście świętą rację.

Tak, tak, pamiętam. Ale ponieważ dwa tygodnie to wieczność
dla większości pytających, dlatego drobne przypomnienie :)

--
Roger

Nowe wiadomości: 0