zaokraglenie liczb pobranych z tablicy

0 wyświetleń

root

nieprzeczytany,
26 cze 2002, 16:12:3526.06.2002
do
witam!

mam problem, polega on na tym ze w tabeli mam dane ktore nie sa
zaokraglone...

np.

[ cena ]

1234.454
245.5667
5667.454

itd..

chcialbym je wyswietlic wszystkie, jednak juz zaokraglone...

probowalem "round($cena, 0)" ale to nie pomaga na wyswietlenie WSZYSTKICH
rekordow z tabeli (w petli)

-----
function wyswietl($produkty)
{
while($row=mysql_fetch_array($produkty))
{
echo'
[...]
-----

nie wiem co dalej, probowalem ile moglem,

czy ktos jest w stanie mi pomoc?

jesli tak, to bede bardzo wdzieczny, ale przy okazji prosze aby wyslac kopie
na priv,
bo chyba nie uda mi sie sciaganc calej grupy (tepeesa)

dzieki,

pozdrawiam

kubax [ ku...@go2.pl ]

Jakub Zysnarski

nieprzeczytany,
27 cze 2002, 05:35:1127.06.2002
do

Użytkownik "root" <ro...@microsoft.com> napisał w wiadomości

wyślij do bazy: select ROUND(Cena,0) as rCena i operuj na polu rCena

kubax

nieprzeczytany,
29 cze 2002, 06:59:3429.06.2002
do

WSZYSTKICH

> href=../dodaj.php?id='.$row['id'].'>'.$row['nazwa'].'</a></td>

> wyślij do bazy: select ROUND(Cena,0) as rCena i operuj na polu rCena

qrde, dzieki wielkie, swoja droga nie wiedzialem ze mysql potrafi to zrobic,
dlatego probowalem z round() w php...

ale widze ze musze sie jeszcze duzo nauczyc... :)

pozdrawiam

kubax [ ku...@go2.pl ]

Nowe wiadomości: 0