zaokrąglanie liczb w Access 97

0 wyświetleń

ms

nieprzeczytany,
8 lis 2004, 16:29:248.11.2004
do
Pytanie banalne , ale nie mogę sobie z tym poradzić . Mam formularz , w
którym część pól to obiekty niezwiązane . Wartość do nich jest pisywanan
przy pomocy VBA tzn. Recordset coś tam pobiera , oblicza , mnoży , dzieli i
na końcu wpisuje wartość w pole niezwiązane formularza . Problem w tym , że
obliczone w ten sposób wartości mają ileś tam miejsc po przecinku , a ja
chciałabym zaokrąglić to do jednego miejsca po przecinku . Niestety ,
ustawianie właćiwości pola formularza nie działa (zaznaczam 1 ,ale i tak nie
ma efeku) .Próbowałam też skorzystać z NazwaPola.DecimalPlaces=1 w kodzie i
też nic ....
Czy ktos może mi pomóc ?
* * * * * * * * * * * * * *
Marzena
GG 3987951
ICQ 151577589

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.comp.bazy-danych.msaccess

s.c.o.r.p.i.o

nieprzeczytany,
9 lis 2004, 06:39:239.11.2004
do
taka funkcja zaokragla, trzeba umiescic ja w module

Public Function Round(Kwota As Variant) As Double
'Zwraca wartość zaokrągloną do 0.01
Dim x1000, x100 As Double

If IsNull(Kwota) Then
Round = 0
Else
x1000 = Kwota * 1000
x100 = Kwota * 100
If Fix(x1000) - (Fix(x100) * 10) >= 5 Then
Round = (Fix(x100)) / 100
Else
Round = Fix(x100) / 100
End If