sumowanie czasu - raz jeszcze - Prosze pomózcie!

0 wyświetleń

Schabik

nieprzeczytany,
27 maj 2006, 06:55:2427.05.2006
do
Witam, Ja i moi koledzy z firmy uwazamy ze pracodawca oszukuje nas na
czasie pracy - potrzebujemy czegos aby to udowodnic. Opierajac sie
na ksiazce "Krok po kroku Access97"i kreatorach Accessa, wspólnym
wysilkiem, udalo nam sie stworzyc taka mala baze. Wszystko
dziala z wyjatkiem sumowania czasu pracy na formularzu.
W archiwum i w postach grupy znalezlismy rozwiazania naszego
problemu ale niestety nie potrafimy ich wbudowac do naszego dziela...
I tu prosba - moze ktos wie jak to rozwiazac i móglby
odpowiednia funkcje wbudowac nam do bazy?
link do bazy: www.schabik1.republika.pl/access/czaspracya2000.rar

wszelkie info: dw...@o2.pl

Shalom

nieprzeczytany,
27 maj 2006, 07:59:3327.05.2006
do
na http://moj.pl/akces jest wersja dzialajaca poprawnie

Shalom

nieprzeczytany,
27 maj 2006, 08:17:1927.05.2006
do
kod pracownika: 2000000000060

Jezeli jest to numer kolejny pracownika, to gratuluje ilosci zatrudnionych.
Jezeli liczba ta ma "rezerwowac" ilosc zatrudnionych, to gratuluje
optymizmu Waszemu pracodawcy:)

Karol MARCHEWKA

nieprzeczytany,
27 maj 2006, 09:21:5327.05.2006
do
Shalom napisał(a):

> na http://moj.pl/akces jest wersja dzialajaca poprawnie

A dlaczego w maju taki np: Jarosław po sumowaniu tych czterech dni przepracował 35:29:15 a pokazuje
31:11:29
Toż to ponad cztery godziny do tyłu !!!! Oczywiście na niekorzyść pracownika - czy Ty aby nie jesteś
ich pracodawcą ???
Gdzieś na swoim Twardzielu mam bazę robiącą to, o co chodzi w tym poście - szukam i za chwilkę
odpowiadam.

Karol MARCHEWKA

www.marchewka.za.pl
Jeżeli piszesz na priv z adresu email wytnij tekst "-WYTNIJ-TO-"

Karol MARCHEWKA

nieprzeczytany,
27 maj 2006, 09:45:2427.05.2006
do
Po pierwsze jako źródło danych pola [godziny] w Twoim podformularzu wpisz wartość:

=[godziny]*86400\3600 & ":" & Format(([godziny]*86400 Mod 3600)\60;"00") & ":" &
Format([godziny]*86400 Mod 60;"00")

Natomiast w stopce jako źródło danych pola [Tekst16] oznaczającego sumę przepracowanych godzin w
danym miesiącu wpisz

=Suma([godziny])*86400\3600 & ":" & Format((Suma([godziny])*86400 Mod 3600)\60;"00") & ":" &
Format(Suma([godziny])*86400 Mod 60;"00")

I teraz będzie liczyć dobrze :-)

Karol MARCHEWKA

nieprzeczytany,
27 maj 2006, 09:50:3927.05.2006
do
Sorki, ale zapomniałem jeszcze o jednym - w związku z powtarzającą się nazwą "godziny" zmień w
sekcji szczegóły pole [godziny] na inny np: [godziny1]. W przeciwnym wypadku access wywalać będzie
Ci błąd a po zmianie działać będzie poprawnie :-)

Shalom

nieprzeczytany,
27 maj 2006, 12:38:3927.05.2006
do
A wiesz, nie sprawdzalem, czy dobrze liczy. Tak z marszu to poprawilem i
myslalem, ze jest dobrze.

Karol MARCHEWKA

nieprzeczytany,
27 maj 2006, 12:54:3627.05.2006
do
Shalom napisał(a):

> A wiesz, nie sprawdzalem, czy dobrze liczy. Tak z marszu to poprawilem i
> myslalem, ze jest dobrze.

OK - na początku zwróciłem uwagę na to że goście pracują około 9 godzin dziennie a wynik wypadł
poniżej 32 godzin na 4 dni - to troszkę mało :-)

Schabik

nieprzeczytany,
27 maj 2006, 16:51:4527.05.2006
do
Dziękuję Karolu!
Pozmieniałem co trzeba i działa!!! Czasy sumują się doskonale!
Nie wiem dlaczego i jak ale działa. :))
Jeszcze raz dziękuję!

Skąd takie numery IdPracowników? Firma posługuje się kodem EAN13 do
identyfikacji produktów, zamówień i wszystkich innych "zdarzeń" w
tym i pracowników. Firmowe, 13 cyfrowe, kody zaczynają się od "2" a
czemu akurat takie cyfry na końcu - nie mam pojęcia - takie
dostaliśmy i nie mamy na to wpływu. I na pewno nie ma nas w firmie
2000000000060 - może max 40 osób :))

zielon...@o2.pl

nieprzeczytany,
30 maj 2006, 17:02:3230.05.2006