Zaokrąglanie liczb ?? - Małą pomoc

2 wyświetlenia

Ciseq

nieprzeczytany,
7 gru 2004, 07:42:487.12.2004
do
Jak zaokrąglić w kwerendzie liczącej średnią, aby liczyła średnią do 2 cyfr
po przecinku ??

Pozdrawiam
Ciseq

Błażej Strus

nieprzeczytany,
7 gru 2004, 07:46:517.12.2004
do
Ciseq napisał:

> Jak zaokrąglić w kwerendzie liczącej średnią, aby liczyła średnią do 2 cyfr
> po przecinku ??

Round(pole;2)

Blazek

Ciseq

nieprzeczytany,
7 gru 2004, 11:54:367.12.2004
do

> Round(pole;2)
>
> Blazek

Tak tylko jak połączyć to z komendą Średnia ??

Jak mam np. Język_Polski : Średnia(Oceny.Jezyk Polski) to jak dokładam tutaj
komende Round to access jak zwykle wariuje !!

Błażej Strus

nieprzeczytany,
7 gru 2004, 12:21:207.12.2004
do
Ciseq napisał:

SELECT Round(Avg([Jezyk Polski]),2) FROM Oceny

i nie denerwuj tyle acc, nie krzycz na niego, to nie będzie wariował.

Blazek

Ciseq

nieprzeczytany,
7 gru 2004, 18:08:577.12.2004
do

> i nie denerwuj tyle acc, nie krzycz na niego, to nie będzie wariował.
>
> Blazek

Troche zapóĽno, już go pogryzłem :)

Dzieki i pozdrawiam
Ciseq