Transparentne okna, przenikania i inne

Krzysztof Naworyta

Właśnie wygrzebałem przykład na wykorzystanie raptem jednej funkcji API,
która pozwala na niestandardowe efekty:
http://www.utteraccess.com/forums/showflat.php?Board=48&Number=1270845

Uwaga: trzeba się zarejestrować.
Warto znać.

--
KN
(MVP, M$ Office Access)

archiwum grupy:
http://groups.google.pl/advanced_group_search
(grupa: pl*msaccess)

Krzysztof Pozorek

(...)

> Właśnie wygrzebałem przykład na wykorzystanie raptem jednej funkcji API,
> która pozwala na niestandardowe efekty:
> http://www.utteraccess.com/forums/showflat.php?Board=48&Number=1270845

Ale fajny przyklad wyszukales... Ten KN chyba ma jakas specjalna
wyszukiwarke do takich ciekawostek.

K.P.
PS: Nie wiesz dlaczego nasza linkownia http://www.access.vis.pl/linki.htm ma
jakos malo pozycji? ;-)

Nguyen Bang Giang

Dnia Mon, 6 Nov 2006 21:10:48 +0100, Krzysztof Pozorek napisał(a):

> (...)

No i te cienie i wrzeźbienie są także bardzo ciekawe.

Giang

Krzysztof Naworyta

Juzer Krzysztof Pozorek <acc...@vis.pl> napisał
| (...)

| Ale fajny przyklad wyszukales... Ten KN chyba ma jakas specjalna
| wyszukiwarke do takich ciekawostek.

poświęciłem "chwilkę" na przeglądnięcie co ciekawszych wątków na
microsoft.private.mvp.access, do której i Ty masz dostęp :-P
(zaciągnąłem tego raptem ~2500 postów od 21-8-2006 :-) )

| PS: Nie wiesz dlaczego nasza linkownia
| http://www.access.vis.pl/linki.htm ma jakos malo pozycji? ;-)

utteraccess to i dla mnie nowość ...
Śledzenie wszystkiego i tak pewnie nie ma sensu. W końcu doba ma tylko 24
godziny ...

Krzysztof Naworyta

Juzer Nguyen Bang Giang <nbanggiangS...@yahoo.com> napisał

| No i te cienie i wrzeźbienie są także bardzo ciekawe.

To akurat nie taka znowu nowość ...
polecam http://www.fmsinc.com/free/utilities/fmstxt.htm

dodatek darmowy, łatwo konwertowalny do 2000+

--
KN