zaokrąglanie liczb

2 wyświetlenia

maria

nieprzeczytany,
26 mar 2001, 08:37:2726.03.2001
do
Głupi problem - ale nie mogę znaleźć w HELP-ie, jak w MS ACCESS zaokrąglić
liczbę do określonej liczby miejsc po przecinku. W EXCEL - nie ma problemu -
jest funkcja zaokr(liczba;dokładność) - a tu?
Maria

maria

nieprzeczytany,
26 mar 2001, 08:58:2526.03.2001
do
może za mało szukałam przed wysłaniem postu - znalazłam funkcję napisaną
przez Stanley w FAQ.
Ale jeśli są jeszcze jakieś inne sposoby, chętnie przeczytam
Maria

Tomasz Lasocki

nieprzeczytany,
27 mar 2001, 04:15:1127.03.2001
do
A jaki tam jest URL?

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.comp.bazy-danych.msaccess

Jaco

nieprzeczytany,
27 mar 2001, 06:39:1927.03.2001
do

Użytkownik "maria" <p...@kiux.man.radom.pl> napisał w wiadomości

Ja używam takiej oto funkcji.

Public Function RndNum(ByVal Number As Variant, ByVal Decimals As Integer)
As Variant
Const TITLEBAR = ""
If Decimals >= 0 Then
RndNum = Int(Number * 10 ^ Decimals + 0.5) / 10 ^ Decimals
RndNum = CDbl(Format(RndNum, "#." & String(Decimals, "0")))
Else
RndNum = CDbl(Int(Number) * 10 ^ (-Decimals))
End If
End Function

Nie pamiętam niestety skąd to mam więc przepraszam autora, że nie mogłem się
na niego powołać

Pozdro

Jaco

maria