szukam transportu z Anglii do Polski

0 wyświetleń

Don_Tabasco

nieprzeczytany,
4 sty 2005, 14:47:584.01.2005
do
Poszukuję transportu pustego powracającego z Anglii
Tomek
0508 0568 391

Hubertus

nieprzeczytany,
4 sty 2005, 15:24:554.01.2005
do
pewnie każdy bedzie chciał aby s partycypował w kosztach
wróc wiec samolotem - koszty to okolo 20 funtów

Użytkownik "Don_Tabasco" <donta...@gazeta.pl> napisał w wiadomości

M&m

nieprzeczytany,
5 sty 2005, 01:52:465.01.2005
do

Użytkownik "Hubertus" <hub...@maps.wirtualny.dzierzoniow.pl> napisał w
wiadomości news:creu40$bk9$1...@atlantis.news.tpi.pl...

> wróc wiec samolotem - koszty to okolo 20 funtów

ile ????????????

rezus

nieprzeczytany,
5 sty 2005, 03:27:435.01.2005
do

Użytkownik "M&m" napisał

> ile ????????????

od 120 zlotych - www.wizzair.com

rezus

Don_Tabasco

nieprzeczytany,
4 sty 2005, 14:47:584.01.2005
do

Don_Tabasco

nieprzeczytany,
5 sty 2005, 03:46:075.01.2005
do
Potrzebuję transportu towaru i zapłacę za przewóz do Polski.

Użytkownik "Hubertus" <hub...@maps.wirtualny.dzierzoniow.pl> napisał w
wiadomości news:creu40$bk9$1...@atlantis.news.tpi.pl...

M&m

nieprzeczytany,
5 sty 2005, 13:16:095.01.2005
do

Użytkownik "rezus" <wch...@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "M&m" napisał

> od 120 zlotych - www.wizzair.com

jesli przylecisz do Polski za 120 zl to ja doloze ci drugie tyle

rezus

nieprzeczytany,
5 sty 2005, 15:10:115.01.2005
do

Użytkownik "M&m" napisał w wiadomości

> jesli przylecisz do Polski za 120 zl to ja doloze ci drugie tyle

w styczniu jest kilkanascie dni w ktorych mozna leciec za 22 funty
fakt troche wiecej niz 120 zlotych ale niewiele
autokar wychodzi 2 x drozej i 4 razy dluzej
ale kurfa nie zasponsorujesz mi przelotu:)
rezus

Hubertus

nieprzeczytany,
5 sty 2005, 15:52:185.01.2005
do
mam właśnie zabukowany bilet lotniczy Wrocław -Londyn stanfield (czy jakoś
tak) i z powrotem - linia rayair (chyba ze coś pokręciłem) - lecę 3
kwietnia - koszty przelotu - 1 euro w 1 stronę + koszty lotniskowe
bilet zabukowałem już w grudniu gdy tylko linia takie loty zaproponowała

18 grudnia wróciłem wizzair-em z Londynu za 17 funtów (całość z opłatami
lotniskowymi)

czas podróży to 3 godziny bo się strefa zmienia

pako

nieprzeczytany,
11 sty 2005, 09:20:3211.01.2005
do
Użytkownik Don_Tabasco napisał:

> Poszukuję transportu pustego powracającego z Anglii
> Tomek
> 0508 0568 391

ale ciężarówki czy osobówki?

Don_Tabasco