brak DG a potrzeba r-k

Paweł

Witam!
Nie prowadze wlasnej DG (planuje za jakis czas).
Tak sie sklada, ze produkuje i sprzedaje pewne przedmioty.
Jest okazja sprzedac wieksza ilosc tych przedmiotow, ale kupiec che FVAT.
Oczywiscie nie moge jej wystawic.
Kupiec mowi, ze moglby takze przyjac rachunek ale tez wydaje mi sie, ze nie
moge czegos takiego wystawic.

Czy w ogole moge jakis papier (quasi r-k) wypisac no moje przedmioty?
Dodam, nie wiem czy to jest istotne, ze pracuje zawodowo a te przedmioty co
wykonuje i sprzedaje
nie sa moim glownym źrodlem dochodow.

Pozdrawiam!
Paweł

scream

Dnia Tue, 16 Dec 2008 20:54:15 +0100, Paweł napisał(a):

> Czy w ogole moge jakis papier (quasi r-k) wypisac no moje przedmioty?

Umowa k/s.

--
best regards,
scream

scream

Dnia Tue, 16 Dec 2008 21:05:14 +0100, scream napisał(a):

> Umowa k/s.

Albo umowa o dzieło + r-k.

Pa_blo

Użytkownik "Paweł" <p.m...@interia.pl> napisał w wiadomości

Spisz umowe kupna / sprzedazy, on musi ja oPCCowac :) i moze sobie
zaksiegowac. Ujmij ta umowe (zarobek na tym) w zeznaniu i po klopocie, tego
robic nie musisz jesli sa to rzeczy ktore posiadasz dluzej niz pol roku.

Picasso

gelbo

Umowa o dzielo lub umowa zlecenie + r-k
--