Działalność gospodarcza a Vat

0 wyświetleń

Robert

nieprzeczytany,
28 mar 2006, 04:17:5728.03.2006
do
mam taka sytuacje prowadze działalność gospodarcza i nie jestem Vatowcem , z
uwagi na rodzaj działalości nie opłaca mi sie wejsc do Vatu czy jest mozliwe
otworzenie drugiej firmy która byłaby płatnikiem Vat??

Bartek

nieprzeczytany,
28 mar 2006, 04:26:3228.03.2006
do
Nie jako ta sama osoba fizyczna prowadzaca DG.
Druga firma w tym przypadku, to nie firma, ale rozszerzenie dzialanosci.

Pozdrawiam
_________________________
BN
www.adekus.pl
www.adekus.pl/kh

www.stowarzyszenie-pomoc.az.pl/jeden_procent.html

Paweł

nieprzeczytany,
28 mar 2006, 05:48:1528.03.2006
do

z tego co wiem, to jest to możliwe, ALE
jako np. spolka cywilna

chcac uzyskac inne rozliczanie musisz wytworzyc nowy byt prawny
majacy inny NIP
inny podmiot to inny NIP oraz mozeliwe inne rozliczenie
nie musi to byc spolka cywilna, moze byc kazda inna z o.o., jawna,
komandytowa...

Robert

nieprzeczytany,
28 mar 2006, 08:34:0228.03.2006
do
a co z Zusem?? bede placił jeszcze raz??
Użytkownik "Paweł" <paweł@pawełek.pl> napisał w wiadomości

Bartek

nieprzeczytany,
28 mar 2006, 09:14:1028.03.2006
do

>a co z Zusem?? bede placił jeszcze raz??

Zdrowotne tylko. Albo aż

Nowe wiadomości: 0