S3333

lem...@wp.pl

urwie jaja? patrzac na krew w stanach chyba nie...

pozdrawiam

LeM

speku...@poczta.onet.pl

moim skromnym zdaniem urwie - bo nie mieliśmy jeszcze porządnego strzału w
górę kończącego hossę :)

lem...@wp.pl

a dzis? to raczej nie był spokojny dzień:)

spekulacj...@poczta.onet.pl

> a dzis? to raczej nie był spokojny dzień:)
>
> --

ale dziś rosło to co miało rosnąć - dało się jakoś wytłumaczyć (to prognozy,
to dywidendy, to coś tam innego)
natomiast nie było tzw. szturmu na hurrrrrrrraaaaaaa....
tego mi jakoś cały czas brakuje :)

lem...@wp.pl

> [...]
> to dywidendy, to coś tam innego)
> natomiast nie było tzw. szturmu na hurrrrrrrraaaaaaa....

hehe. zawsze czegoś brakuje:) no ale to może nie być szczyt szczytów, ale jak
pisałem 2 dni temu koniec falki. Wystarczy. Wysoko siedzimy, nie prawdaż?

pozdro

LeM

fergus

> Wysoko siedzimy, nie prawdaz?

przy 2700 pkt tez wszyscy tak mowili, to samo przy 3000 pkt i moglbym
tak jeszcze dlugo wymieniac te poziomy jezdzac sobie po wykresie i na
kazdym z nich ktos pisal, ze to juz chyba koniec ... anale znow
przepowiadaja korekte -------->
http://www.parkiet.com/news/art.jsp?idn=435352&dz=01000 podajac rozne
mozliwe jej przyczyny ... nie ma co wrozyc, trend jest jak na razie
wzrostowy, nie mam zamiaru tu nikogo przekonywac, ze pojdziemy pod samo
niebo w nieskonczonosc ... ale poki co czy sa jakies sygnaly odwrocenia
trendu ? czy sam "wysoki poziom" to nie za malo ?

NASDAQ dzis polecial ... ale wczoraj tez na duzym minusie, a u nas
prosze co dzis bylo ... sam dzis myslalem, ze zamkniemy sie na minusie
... moze jutro jeszcze jajec nie urwac, ale korekta na dniach ...

fergus

> moze jutro jeszcze jajec nie urwac, ale korekta na dniach ...

pomyleczka

znaczy sie, ze jutro moze jajec nie urwac, ale sadze, ze za pare sesji
dalsze wzrosty ... takie mialo byc moje wrozbiarskie przeslanie ... :P

Maxisus

Mi się wydaje, że narazie odrobiliśmy to, co staciliśmy. Miedź na razie pnie
się bez opamiętania, a jak wiadomo WIG20 miedzią stoi. Dziś banki pokazały
potencjał a i BIO odnotowało wreszcie białą świeczkę - dziś tylko Agora
zaknęła się na minusie. Wszędzie trąbią, że fundusze dysponują jeszcze
niezainwestowaną gotówką...

Tak czy siak, patrząc na zamknięcie, masz już ten jeden punkt do przodu...

lem...@wp.pl

czy sam "wysoki poziom" to nie za malo ?

powód to struktura fal. ustrukturyzowana fala to dar niebios a tu można zobaczyć
trzy identyczne, do tego 2 razy to co sie stało potem. zamieszczam jeszcze raz
/wykres sprzed 2 sesji podany w innym wątku/

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/apazklptk08u13l8.html

Maxisus

Nie no, sorry, ale dla mnie 1q2006 to raczej trend boczny niż korekta....
I tak ogólnie to się przyznam, że ja na tym wykresie nic "szczególnego" nie
widzę....

lem...@wp.pl

> Nie no, sorry, ale dla mnie 1q2006 to raczej trend boczny niż korekta....
> I tak ogólnie to się przyznam, że ja na tym wykresie nic "szczególnego" nie
> widzę....

Spoko. Nie musisz.

spekulacj...@poczta.onet.pl

hmmm
patrząc na zachowanie cen miedzi - to urwie jaja...

lem...@wp.pl

> hmmm
> patrząc na zachowanie cen miedzi - to urwie jaja...
>

> --

wiesz, jakos jestem spokojny juz:)

lem...@wp.pl

spekulacj...@poczta.onet.pl

> wiesz, jakos jestem spokojny juz:)
>
> LeM

spokój to podstawa :)

fergus

> spokój to podstawa :)

Panowie, tylko spokoj moze nas tu uratowac ... ;)

lem...@wp.pl

i luuu:)
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1a2ccwhjg15yav9y.html

PS

Ale spoko. W długim okresie wszystko rośnie;)

Pozdro

lem...@wp.pl

WOW:)

toja

pozdrowienia

lem...@wp.pl

Zamknąłem pozycje po 3009. Niechcący nawet małe L sie otworzyło. Zobaczymy.

lem...@wp.pl

Maxisus

Hej LeM,

Jak dla mnie to te linie trendu poprowadzone raczej niezbyt trafnie. No
chyba, że bardziej chodziło o ich równoległość, niż "przyleganie" do
świeczek...

Pozdr,
M.

lem...@wp.pl

Jak dla mnie to musisz jeszcze sporo poczytać. Najlepiej w tej konkretnej
sytuacji o Andrew's Pitchfork. Linia trendu jest czarna.

Pozdro

LeM

Maxisus

> Jak dla mnie to musisz jeszcze sporo poczytać. Najlepiej w tej konkretnej
> sytuacji o Andrew's Pitchfork. Linia trendu jest czarna.

Dzięki za wskazówkę.
Miałem jednak nosa, że chodzi o ich równoległość - choć nadal upieram się, że
przeprowadziłbym je zdziebko inaczej. Ale to tylko subiektywna AT i każdy widzi
to na swój sposób.

Pozdr,

kristof

A ja tak z ciekawości .
Trzymasz dalej swoje S?

lem...@wp.pl

Krajobraz po rzezi:)

http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=f7d17bf38d669802

Piekny 600 punktowy ruch. Wszystko było podane na tależu.

Hehe. Ale nie jest to takie proste. /To do tych co straty na akcjach będa
chcieli na futach odrobić/. Sam zwątpiłem. I to gdzie? W połowie ruchu L
zachciało sie łapać:/ Ale szybko mnie naprostowano:)

Pozdro

LeM