Hipoteczny kredyt - gospodarska budowa domu

1 wyświetlenie

Grzegorz Ł.

nieprzeczytany,
18 maj 2007, 04:21:4218.05.2007
do
Witam. Jestem na etapie wyboru kredytu hipotecznego pod budowę domu. Kredyt
około 400 000. Wkład własny około 200 000. Kredyt złotówkowy. Korzystam ze
wszelki źródeł informacji, w tym z www.aukcjekredytowe.pl. Jakotaki poglad
sobie wyrobiłem. Ofery poprawiają się od ubiegłego roku i widać pozytywne
działanie konkurencji.
Mam pytanie ogólne - czy możecie mi zasugerować jaki jest minimalny
(racjonalny) poziom marży banku, który mogę wynegocjować z bankiem w
kredycie złotówkowym? Dotarłem do oferty WIBOR + 0,65% i nie wiem czy
piłować dalej i o ile...

pozdrawiam,
grelen @ gmail.com

Krzysztof Ziolkowski

nieprzeczytany,
19 maj 2007, 13:06:1919.05.2007
do
Do wyboru masz PeKaO SA, BPH, Lukas, ewnetualnie PKO BP, jesli jestes jego
klientem.
Powalcz w tych. Ale 0,65% marzy, to juz ladna oferta.

gg

nieprzeczytany,
21 maj 2007, 04:25:0021.05.2007
do
Użytkownik "Krzysztof Ziolkowski" <ziut19...@gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:f2naqb$n81$1...@inews.gazeta.pl...

> Do wyboru masz PeKaO SA, BPH, Lukas, ewnetualnie PKO BP, jesli jestes
> jego
> klientem.
> Powalcz w tych. Ale 0,65% marzy, to juz ladna oferta.

Ciekawe tylko jaka prowizja.
BTW: Że też ludzie piszą że chcą kupić dużego czerwonego Forda za 70 tys
ale już nie piszą czy disel czy benzyniak...

P.

Grzegorz Ł.

nieprzeczytany,
21 maj 2007, 04:55:2121.05.2007
do
Prowizja zero: 0,0 PLN

Użytkownik "gg" <dddd@ddd.d.> napisał w wiadomości

gg

nieprzeczytany,
21 maj 2007, 05:52:1721.05.2007
do
Użytkownik "Grzegorz Ł." <Grze...@lenczyk.pl> napisał w wiadomości
> Prowizja zero: 0,0 PLN

A to miłe. Jakieś obowiązkowe ubezpiecznia lub drogie konto do obsługi
kredytu? Obowiązkowa wycena rzeczoznawcy na swój koszt (koszt ca 1000zł) ?
Jeżeli brak powyższych to IMHO całkiem ładna oferta.

P.

Cyprian Prochot

nieprzeczytany,
21 maj 2007, 09:51:4821.05.2007
do

Użytkownik "gg" <dddd@ddd.d.> napisał w wiadomości

> Ciekawe tylko jaka prowizja.

powiedzmy ze prowizja to tylko pic na wode.
to owszem jest jakis pieniadz, ale jednorazowy, 1% prowizjji to kwotowo
znacznie mniej niz 0.1% marzy ;)

Cyprian Prochot

Nowe wiadomości: 0