ING BankOnline a Firefox 2.0

0 wyświetleń

Bogdan B.

nieprzeczytany,
4 lis 2006, 06:00:454.11.2006
do
Czy ktoś używa ING BankOnline i Firefox 2.0?
Czy działa wam to bezproblemowo? Ja nie mogę zlecić przelewu, pojawia się
komunikat o braku apletu do wygenerowania podpisu.

Piotrek.

nieprzeczytany,
4 lis 2006, 07:46:354.11.2006
do

Użytkownik "Bogdan B." <bogux...@wpxx.pl> napisał w wiadomości

> Czy ktoś używa ING BankOnline i Firefox 2.0?
> Czy działa wam to bezproblemowo? Ja nie mogę zlecić przelewu, pojawia się
> komunikat o braku apletu do wygenerowania podpisu.

u mnie dziala,
raz na jakis czas mam problem, ze sie zawiesza przy wczytywaniu apletu,
ale ogolnie chodzi bez zarzutu,

natomiat na kompiet mojego znajomego juz np. wogole nie rusza,
a mamy te same firefoxy, wiec nie wiem o co chodzi....

pzdr
piotrek

Krzysztof

nieprzeczytany,
4 lis 2006, 10:00:214.11.2006
> [...]

> Czy działa wam to bezproblemowo? Ja nie mogę zlecić przelewu, pojawia się
> komunikat o braku apletu do wygenerowania podpisu.

A masz zainstalowana wtyczke java do Firefoxa?

adams99

nieprzeczytany,
4 lis 2006, 10:09:044.11.2006
do
Bogdan B. napisał(a):

> Czy ktoś używa ING BankOnline i Firefox 2.0?
> Czy działa wam to bezproblemowo? Ja nie mogę zlecić przelewu, pojawia się
> komunikat o braku apletu do wygenerowania podpisu.

Działa bez problemu i się nie wiesza.

Lesio5

nieprzeczytany,
4 lis 2006, 10:54:024.11.2006
do

Użytkownik "Piotrek." <piter_pite...@tlen.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Bogdan B." <bogux...@wpxx.pl> napisał w wiadomości

> natomiat na kompiet mojego znajomego juz np. wogole nie rusza,
> a mamy te same firefoxy, wiec nie wiem o co chodzi....

Potwierdzam. Mam to samo. Ten sam Firefox na 2 maszynach. Na jednej ING się
zawiesza, na drugiej hula. Pewnie coś ma to związek z wersją Javy - ale
podpowiedź pomocy ING jest enigmatyczna w tym zakresie.

--
Leszek Grelak - Lesio5
I thought I was someone else, someone good.

Bogdan B.

nieprzeczytany,
4 lis 2006, 11:16:054.11.2006
do
Krzysztof wrote:

> A masz zainstalowana wtyczke java do Firefoxa?

Mam Javę Sun 1.5.0 z www.java.com zainstalowaną przed Firefox'em 2.0
Co rozumiesz przz "wtyczkę"?

rad...@alpha.net.pl

nieprzeczytany,
4 lis 2006, 14:22:384.11.2006
do
Sat, 4 Nov 2006 17:16:05 +0100, w <eiiei0$fmf$1...@nemesis.news.tpi.pl>, "Bogdan
B." <bogux...@wpxx.pl> napisał(-a):

> Mam Javę Sun 1.5.0 z www.java.com zainstalowaną przed Firefox'em 2.0
> Co rozumiesz przz "wtyczkę"?

Chyba dosyć stara... może pora na upgrade?

Krzysztof

nieprzeczytany,
4 lis 2006, 14:58:424.11.2006
do

Użytkownik "Bogdan B." <bogux...@wpxx.pl> napisał w wiadomości

Jak dobrze pamietam to pewne elementy, ktore np sa juz w IE nie musza byc
widziane w innej przegladarce, np flashplayer i podobnie jest chyba z java
dla sprawdzenia mozesz wejsc np na
http://waluty.com.pl/wraper.php?url=notowania/forex24.php gdzie jest
potrzebna java, zobaczysz czy ci sie zaladuje, wydaje mi sie, ze Firefox
powinien sie domagac sam java, gdyby jej nie bylo przy wejsciu na taka
strone.

Bogdan B.

nieprzeczytany,
5 lis 2006, 02:26:115.11.2006
do
Użytkownik wrote:

> Chyba dosyć stara... może pora na upgrade?

Najnowsza to właśnie 1.5.0 build 09 i taką mam

Bogdan B.

nieprzeczytany,
5 lis 2006, 03:27:295.11.2006
do
Krzysztof wrote:

> [...]
> potrzebna java, zobaczysz czy ci sie zaladuje, wydaje mi sie, ze
> Firefox powinien sie domagac sam java, gdyby jej nie bylo przy

Tak w ogóle to aplety Javy działają, ten z ING to jedyny z którym mam
problem

Nowe wiadomości: 0