Limit wypłaty z bankomatu BPH

3 wyświetlenia

KrzysztofM

nieprzeczytany,
23 lip 2003, 16:40:1023.07.2003
do
Proste pytanko - czy bankomaty BPH mają jakiś dzienny limit wypłaty gotówki
dla danej karty (Visa Electron) ?

Wiem, że jednorazowo cięzko wypłacić np. 5000 - bo banknoty mogły by się
zagnieździć... ale generalnie nie chce mi się lecieć do oddziału, wygodniej
byłoby mi kilka razy wypłacić z bankomatu - łacznie 10 tysięcy - czy będzie
problem?

pozdr
Krzysiek

kic...@op.pl

nieprzeczytany,
23 lip 2003, 16:43:4823.07.2003
do

Tak - 5000 dziennie. Jeżeli częściej wypłaty do 10.000 to można to obchodzić
dorabiając dodatkową VE - bo to limit na kartę a nie na konto: wtedy 2x5000
PLN. A jednorazowo bankomat wypłaca tyle na ile ustawiony (zależy): zwykle 1500-
2500 PLN.
Pozdrawiam!

marcintoja0

nieprzeczytany,
23 lip 2003, 19:21:4323.07.2003
> [...]
2x5000
> PLN. A jednorazowo bankomat wypłaca tyle na ile ustawiony (zależy): zwykle

Z zastrzeżeniem, że w pewnym okresie były PBK wydawał karty z limitem 2000,
a maestro 900 zł, nie wiem czy limit na starych kartach zwiększyli po
zmianie systemu informatycznego?

Pozdrawiam,
MK

Nowe wiadomości: 0