ING BankOnLine i Windows XP

0 wyświetleń

marcel_x

nieprzeczytany,
16 lut 2003, 06:45:4416.02.2003
do
Witam serdecznie !

Po zainstalowaniu Windowsa XP z IE 6.0 nie mogę korzystać z mojego konta
bankowego. Po wejściu na stronę ssl.bsk.com.pl pojawia się komunikat o
konieczności pobrania "Wirtualna maszyna Java". Poranie w/w pliku nie
zmienia jednak sytuacji. Przy ponownej próbie wejścia historia powtarza się
od nowa. Proszę o pomoc.

marcel_x

Wojciech Skrzypinski

nieprzeczytany,
16 lut 2003, 07:56:3416.02.2003
do
"marcel_x" <marc...@poczta.onet.pl> wrote in

/ciach.../

> Poranie
> w/w pliku nie zmienia jednak sytuacji.

Albo jej nie wlaczyles w Opcjach Internetowych, albo zainstalowales JVM Sun'a zamiast
Microsoft. Albo nie zrobiles restartu po instalacji.

W.

--
Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

januszek

nieprzeczytany,
16 lut 2003, 08:06:2516.02.2003
do

atryda

nieprzeczytany,
17 lut 2003, 08:19:4817.02.2003
do
Zainstaluj SerwisPack 1 i po problemie
Pozdr.

--
Atryda

magda

nieprzeczytany,
16 mar 2003, 16:47:2516.03.2003
do
Kup legalnego windowsa

Użytkownik "marcel_x" <marc...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]

Tomek Kacperak

nieprzeczytany,
17 mar 2003, 03:10:5217.03.2003
do

"magda" <magda...@wp.pl> wrote in message
> Kup legalnego windowsa

Rzeczywiscie: prawdziwie pomocna odpowiedz, na dodatek niezwiazana z
problemem :)
W ustawieniach przegladarki (opcje internetowe) w zakladce zaawansowane
nalezy wlaczyc wirtualna maszyne javy (Microsoft VM- wlacz wszystkie opcje).
Dobrze tez wyczyscic cache przegladarki.

--
pozdr
tomciu

Nowe wiadomości: 0