Rezygnacja z konta

0 wyświetleń

Robert K. (Beer)

nieprzeczytany,
7 lut 2002, 01:12:527.02.2002
do
Witam
Jaka jest procedurka rezygnacji z konta bankowego w mBanku i w Inteligo?

Nie żebym chciał rezygnować... - pytam raczej "na przyszłość"
Jak to sie odbywa, ile czasu trwa i ile kosztuje ?

Krab

nieprzeczytany,
7 lut 2002, 03:12:377.02.2002
do
Użytkownik "Robert K. (Beer)" <be...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

:-))
zostawiasz zerowe saldo i zapominasz, zes je mial - to najprostsza i
skuteczna metoda

as...@poczta.onet.pl

nieprzeczytany,
7 lut 2002, 04:16:077.02.2002
do

w mBanku tak (jeszcze), ale w Inteligo takie postępowanie może kosztować.

Pozdrawiam
-As-

Robert K. (Beer)

nieprzeczytany,
7 lut 2002, 05:08:427.02.2002
do
<as...@poczta.onet.pl> napisał:

> w mBanku tak (jeszcze), ale w Inteligo takie postępowanie może kosztować.

No właśnie !
Miedzy innymi ze względu na ostatnie zmiany w Inteligo
wzięło sie to moje pytanie

minik

nieprzeczytany,
7 lut 2002, 08:16:357.02.2002
do

Do inteligo dzwonisz prosisz o zamkniecie. Wysylaja ci wniosek. Autograf i
odsylasz

Bony

nieprzeczytany,
8 lut 2002, 05:17:198.02.2002
do
On Thu, 7 Feb 2002 11:08:42 +0100, "Robert K. \(Beer\)"
<be...@poczta.onet.pl> wrote:

><as...@poczta.onet.pl> napisa?:

>No w?a¶nie !
>Miedzy innymi ze wzgl?du na ostatnie zmiany w Inteligo
>wzi??o sie to moje pytanie

0. Zostawiasz pare zlotych na koncie

1.Dzonisz do operatora i mowisz, ze chcesz zamknac konto o reszcie ci
powie.
2.lub wypełniasz stosowny wnios ze strony internetowej.

3. zamkniecie konta trwa gdy masz karty "plaskie" - zwyczajowo 30 dni
a przy "wypuklych" -90 pamietaj, ze przez ten okres musisz placic za
konto (stad punkt 0) Zostawiając zero mozesz narazic sie na
niedozwolony debet, odsetki karne itp...

4. To co pozostanie na koncie przeleja Ci na wskazany rachunek .

POZDR

Grzegorz

nieprzeczytany,
8 lut 2002, 07:26:398.02.2002
do
> Do inteligo dzwonisz prosisz o zamkniecie. Wysylaja ci wniosek. Autograf i
> odsylasz

I plujesz sobie w brodę, żeś nie zrobił tego wcześniej za pomocą zwykłego
poleconego listu za potwierdzeniem odbioru.
Z tymi formularzami, to bzdura totalna.
Grzegorz

z...@poczta.onet.pl

nieprzeczytany,
8 lut 2002, 07:45:138.02.2002
do
> Z tymi formularzami, to bzdura totalna.

Dlaczego? Mógłbyś to jakoś uzasadnić?
Ew.dzięki :-) i pozdr., :-)

Wojciech Nawara

nieprzeczytany,
8 lut 2002, 08:24:448.02.2002
do
Użytkownik "Grzegorz" <gre...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Z tymi formularzami, to bzdura totalna.

Ba, najbardziej to winni bedą cykliści, to oni niszczą te formularze!

Sprecyzuj, proszę. Konkrety...

--
Pozdrawiam serdecznie,

Wojciech Nawara
wojciec...@pro.onet.pl
0501 950782

BAH

nieprzeczytany,
8 lut 2002, 11:52:028.02.2002
do
On Fri, 8 Feb 2002 14:24:44 +0100, "Wojciech Nawara"
<[nospam]wojciec...@pro.onet.pl> wrote:

>Użytkownik "Grzegorz" <gre...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

>Ba, najbardziej to winni bedą cykliści, to oni niszczą te formularze!

Formularze (mówię o pdf który dotarł na e-maila mają wadę by wskazują
na zła podstawę do zamknięcia rachunku.
Nie wypowiadam umowy. Nie przyjmuję warunków banku.

To mniej więcej tak jak pracodawca dający wypowiedzenie zmieniające.
Pracodawce nie może Ci obnizyć pensji ot tak sobie
musi Ci dać wypowiedzenie zmianiające.
Nie może żądać od Ciebie byś sam się zwolnił.

Czy zamykając rachunek bank wysyła ostatni wyciąg ?
(bo przez www brak dostępu i nie wiadomo)

Dlaczego w okresie wypowiedzenia nie mogę wiedzieć że coś
wpłynęło na konto ? (jakie bedą odsetki itp.)

BAH

Wojciech Nawara

nieprzeczytany,
8 lut 2002, 16:15:398.02.2002
do
Użytkownik "BAH" <b...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Formularze (mówię o pdf który dotarł na e-maila mają wadę by wskazują
> na zła podstawę do zamknięcia rachunku.

Ten paragraf nie jest przepisem, który jest podstawą do zamknięcia rachunku,
jako takiego.

Jest to przepis, na podstawie którego pozostałe środki będą przelane na
inny, wskazany rachunek.
I oznacza on TYLKO to. Ten przepis obowiązuje ZAWSZE przy zamykaniu rachunku
przez klienta.

> Nie wypowiadam umowy. Nie przyjmuję warunków banku.

Wypowiadasz umowę na podstawie regulaminu, a dokładniej paragrafu 66. KLIENT
ma prawo do odstąpienia od umowy w przypadku niezaakceptowania zmian do
"Ogólnych warunków". Takie jest z pewnością stanowisko banku, które na99%
potwierdzą osoby z in...@inteligo.pl.

Jeśli uważasz inaczej - napisz tam, proszę i daj znać. To, że udowodnisz
nam, to i tak nie znaczy, że bank będzie tak uważał...

Dodam jeszcze coś - bank jedynie zobowiązuje Cię do wypowiedzenia umowy w
ciągu 14 dni od daty otrzymania powiadomienia o zmianach regulaminu. Jednak
nie określa, że masz to zrobić na odrębnych zasadach - nie przymusza Cię
regulaminem do pisania, że rezygnujesz z powodu niezaakceptowania regulaminu

> Czy zamykając rachunek bank wysyła ostatni wyciąg ?
> (bo przez www brak dostępu i nie wiadomo)

Raczej tak. Biorę przez analogię - jak zamykam subkonto, to jest ono jeszcze
na wyciągu aż do jego definitywnego zamknięcia.

> Dlaczego w okresie wypowiedzenia nie mogę wiedzieć że coś
> wpłynęło na konto ? (jakie bedą odsetki itp.)

Bo zaakceptowałeś regulamin, który to określa.

Poza tym dzwoniąc na 0800121121 i łącząc się z konsultantem, takich
informacji można się dowiedzieć...

Wojciech Nawara

nieprzeczytany,
8 lut 2002, 16:34:448.02.2002
do
Użytkownik "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciec...@pro.onet.pl> napisał w
wiadomości news:a41f6c$hvo$1...@news.onet.pl...

Zresztą, Washko, pomóż.
Jak to jest z tym wypowiedzeniem?

Klient musi jedynie złożyć w określonym terminie zwykłe wypowiedzenie, nie
musi w nim pisać co dlaczego kiedy i z kim, a także ile razy. Ma jedynie do
tego ściśle określony termin?

I wypowiada klient, a nie bank...

Podstawa w formularzach to jedynie paragraf wskazujący na opis, dlaczego w
rezygnacji jest podany numer rachunku i po ilu dniach pojawi się tam kasa z
likwidowanego konta...

Chyba, że się mylę?

Nowe wiadomości: 0