Dziwny brak autoryzacji w bankomacie BPH

5 wyświetleń

Leszek(Lechu) Marmon

nieprzeczytany,
23 sty 2000, 03:00:0023.01.2000
do
Witam.

Wlasnie mialem okazje skorzystac z bankomatu BPH, ktory (jak to zwykle z
nimi bywa) zachowal sie idiotycznie.

Pisze o tym bo jeszcze nie mialem takiej sytuacji.

Wlazylem katrte BPH VISA SEZAM, wpisalem PIN i kazalem wyswietlic dostepne
srodki. Bankomat wypisal. Potem kazalem kontynuowac i wpisalem kwote.
Bankomat nie zwlekajac wyplul karte i wyswietlil komunikat, ze odmawia
wyplaty z powodu braku autoryzacji :-o

Rozumiem, ze bankomat mogl miec klopot z polaczeniam ale dlaczego wowczas
wyswietlil dospepne srodki? No chyba, ze autoryzowal wowczas drugi raz ale
wydaje mi sie to nielogiczne i nieuzasadnione. Poza tym nie ja jeden
odchodzilem od tego bankomatu do znajdujacego sie 10 metrow dalej drugiego
(tez BPH) W drugim bankomacie wyplacilem kase bez problemowo.

Pozdrawiam.

Lechu

--
Leszek(Lechu) Marmon