Rezygnacja z konta. [jak?]

1 wyświetlenie

NorthStar2K

nieprzeczytany,
14 lis 2001, 10:10:3214.11.2001
do
Czy ktos moze mi podeslac przykladowa (ewentualnie link gdzie znajde)
WYPOWIEDZENIE UMOWY POD RYGOREM NIEWAZNOSCI.
Krotko mowiac co napisac aby zamknac konto w banku?

Z gory dziekuje za wszelka pomoc!

the...@poczta.onet.pl

nieprzeczytany,
14 lis 2001, 10:22:4514.11.2001
do
> Czy ktos moze mi podeslac przykladowa (ewentualnie link gdzie znajde)
> WYPOWIEDZENIE UMOWY POD RYGOREM NIEWAZNOSCI.

jak znajdziesz wzór "wypowiedzenia umowy pod rygorem nieważności" to koniecznie
wrzuć go na grupę...

> Krotko mowiac co napisac aby zamknac konto w banku?

Jak zakładałeś konto to dostałeś regulamin (to ten co Ci kazali podpisac, że
się zapoznałeś a Ty nawet okiem nie rzuciłeś). Właśnie w tym dokumencie jest
napisane w jaki sposób rozwiązać umowę.

Zalecałbym stawienie się w oddziale (jeśli ów bank takie posiada) i wypełnienie
wniosku o zamknięcie rachunku. Potem jeszcze musisz poczekac aż minie okres
wypowiedzenia już! A "wypowiedzenie umowy pod rygorem nieważności" zostaw
sobie na inną okazję :-)

pozdrawiam
thewind

Tomasz Staszewski

nieprzeczytany,
14 lis 2001, 11:18:4614.11.2001
do
the...@poczta.onet.pl wrote:

> [...]
> się zapoznałeś a Ty nawet okiem nie rzuciłeś). Właśnie w tym dokumencie jest

Jak się znam na pogodzie to właśnie w tym regulaminie jest napisane coś
w stylu: "Wypowiedzenie niniejszej umowy pod rygorem nieważności musi
być dokonane na piśmie" :-))

pzdr

Tomek

the...@poczta.onet.pl

nieprzeczytany,
14 lis 2001, 12:19:1114.11.2001
do
Tomek napisał:

> Jak się znam na pogodzie to właśnie w tym regulaminie jest napisane coś
> w stylu: "Wypowiedzenie niniejszej umowy pod rygorem nieważności musi
> być dokonane na piśmie" :-))

aaaaaaaaa! skoro na piśmie jest tak napisane to faktycznie wypowiedzieć trzeba
pod rygorem nieważności :-)))

pozdr.

NorthStar2K

nieprzeczytany,
15 lis 2001, 03:34:3615.11.2001
do
To zaden kruczek z umowy tylko jest niezadowolony z prowadzonego przez nich
rachunku,
sa problem z wplacaniem na konto i takie tam.

Użytkownik <the...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

Nowe wiadomości: 0