eKarta - wykonanie operacji przejściowo niemożliwe

=Marcos=

"Przepraszamy, ale z przyczyn technicznych wykonanie operacji jest
przejściowo niemożliwe." - tak mi mówi mBank, gdy usiłuję doładować eKartę.
Czy ktoś się spotkał z takim marudzeniem? Z tego co wiem, nie ma żadnej
przerwy w obsłudze kart ani nic w tym stylu...

--
Marcos
[Marek Ślusarczyk]

krzysztofsf

On 21 Gru, 00:31, "=Marcos=" <mar...@wyprawa.NOSPAMNOSPAM.info> wrote:
> [...]
> Czy ktoś się spotkał z takim marudzeniem? Z tego co wiem, nie ma żadnej
> przerwy w obsłudze kart ani nic w tym stylu...

Zaczekaj z pol godziny - widocznie mieli im sie cos w bazach i
zamrozili akurat dotyczace ciebie rekordy

adames

On Dec 21 2007, 12:31 am, "=Marcos="

Ja sie spotkalem z tym marudzeniem. Otoz probowalem doladowac karte o
godzinie 00:30.
Dostalem komunikat: "Przepraszamy, ale z przyczyn technicznych

wykonanie operacji jest
przejściowo niemożliwe."

Niezle sie wku!@#$%, poniewaz musialem kupic bilet lotniczy.

Przerwy jednak są jak sie okazuje !!

Zadzwonilem wiec na mLinie, a pani rozbrajajacym glosem powiedziala,
ze miedzy 00:00 a 06:00 nie mozna doladowywac kart, bo w tym czasie w
mbanku sobie robia rozliczenia transakcji !!!!!!!

Skandal !!! Podczas zamawiania eKarty nie bylo o tym ani slowa.
Podobnie na stronie mBnaku - zadnych informacji o codziennych
przewrach !!!!!!!