Bankomat BPH

0 wyświetleń

PiszczeL

nieprzeczytany,
27 lut 2005, 10:15:2727.02.2005
do
W piatek wybierałem sobię kasę z bankomatu przy banku BPH. Wybierałem ja w 2
turach po xxx pln. Za pierwszym razem wszystko było ok dostałem kasę, kwitek
i kartę, drugi raz nie był juz taki szczęsliwy bo dostałem tylko kartę i
kwitek na którym pisało ile wybrałem i że na koncie jest 0 pln. Zgłosiłem
reklamacje w banku BPH ale nie mogli pomóc bo karta jest z Inteligo.
Pobiegłem do domu sprawdziłem przez www no i okazało sie że mam 0 pln.
Zgłosiłem reklamacje w Inteligo powiedzieli że z ich strony wszystko jest ok
i kazali mi czekać 7 dni. Czy ktos spotkał się z podobna sytuacja ?? Jaka
jest szansa odzyskania gotówki ??

--
Pozdrawiam =>
PiszczeL E-mail: piszczel[ at ]leczna[ dot ]com

Krab

nieprzeczytany,
27 lut 2005, 11:09:1427.02.2005
do
Użytkownik "PiszczeL" <piszczel(usun)@leczna.com> napisał w wiadomości

> [...]
ok
> i kazali mi czekać 7 dni. Czy ktos spotkał się z podobna sytuacja ?? Jaka

bardzo duza szansa :-)) zazwyczaj konczy sie pozytywnie, ale to trwa
niestety

Peet

nieprzeczytany,
27 lut 2005, 12:39:0027.02.2005
do
PiszczeL wrote:

> Czy ktos spotkał się z podobna sytuacja ?? Jaka jest szansa odzyskania gotówki ??

Ja raz tak miałem, tłumaczyli zakłóceniem transmisji między bankiem a
bankomatem, kasa wróci nie martw się.

--
Peet

PiMi

nieprzeczytany,
27 lut 2005, 16:03:5127.02.2005
do
skoro wybierałeś w piątek kaske a bankomat był BPH , to na pewno na rachunku
nie masz 0 PLN .
Masz jak wynika z tego blokade na 7 dni pod te transakcje . 2 marca po
połnocy blokada zejdzie ( blokada do 3 . 03.2005) o ile nie będzie
wcześniej obciążęnia- czego nie życzę :) ale nie sądzę.
Jak bedzie obciążenie to bierz formularz VISA ze strony inteligo - >
wysmaruj go prawidłowo & przefaksuj do Banku.
pozdr,

Użytkownik "PiszczeL" <piszczel(usun)@leczna.com> napisał w wiadomości

PiszczeL

nieprzeczytany,
27 lut 2005, 16:26:2327.02.2005
do
> skoro wybierałeś w piątek kaske a bankomat był BPH , to na pewno na
rachunku
> nie masz 0 PLN .

zostały jakieś grosze, a kwota którą wybrałem jest w "saldzie rachunku"
czyli nie została chyba jeszcze zaksięgowana, zrobią to chyba jutro.

> Masz jak wynika z tego blokade na 7 dni pod te transakcje . 2 marca po
> połnocy blokada zejdzie ( blokada do 3 . 03.2005)

dokładnie tak mi babeczka ze słuchawki powiedziała ;] i nie wiem czy
spodziewać się kasy już 3.03.05 czy przygotować się na dłuższą bitwę z
inteligo ;]

PiMi

nieprzeczytany,
27 lut 2005, 17:13:5127.02.2005
do
przypuszczam ze jeśli by mieli rachunek obciążyć to zrobią to właśnie jutro
ale nie sądzę
ze bedziesz miał powód do pisemnej reklamacji.
Nie zapominaj ze kasa jest cały czas na rachunku (% bije Tobie:))
myślę ze 2 marca po północy blokada zejdzie ze środków wiec
spij spokojnie :)

pozdr

Użytkownik "PiszczeL" <piszczel(usun)@leczna.com> napisał w wiadomości

PiszczeL

nieprzeczytany,
28 lut 2005, 07:22:1428.02.2005
> [...]
> Nie zapominaj ze kasa jest cały czas na rachunku (% bije Tobie:))
> myślę ze 2 marca po północy blokada zejdzie ze środków wiec

dziś ju z nie ma blokad w saldzie konta pokazują się grosze chyba kasa
poszła sie je***ć, no ale poczekam do 3 marca może się coś zmieni... jakoś
tak tracę nadzieję

Jd.

nieprzeczytany,
28 lut 2005, 07:47:5328.02.2005
do
"PiszczeL" <piszczel(usun)@leczna.com> wrote in message

> dostałem tylko kartę i
> kwitek na którym pisało ile wybrałem i że na koncie jest 0 pln.

Swego czasu miałem taki przypadek że VE z Inteligo użyta w bankomacie
Euronetu zaskutkowała komunikatem iż operacja wypłaty nie może być
wykonana - bankomat nie mógł się skontaktować z bankiem. Ku mojemu
zdziwieniu po około 5 godzinach z konta ubyła kwota (nie była to blokada -
normalne zmniejszenie stanu konta). Złożyłem reklamację w Inteligo, zostałem
poinformowany że termin załatwienia wynosi 90 dni - w rzeczywistości kwota
(wraz z odsetkami) wróciła po jakimś miesiącu od daty reklamacji.
--
==========###-###-###-###==============
Jaroslaw Dubowski, Bytom

PiMi

nieprzeczytany,
28 lut 2005, 15:40:4928.02.2005
do
brak blokady oznacza ze transakcja rozliczyła się
to !!!! masz powód do reklamacji na piśmie ;) formularz visa drukuj z
www.inteligo.pl ,
i na pewno nie masz co czekac do 3 :) -
dla pewności zadzwoń jeszcze do Konsultanta i upewnij się ,
bo jakoś lewitujemy w sferze domysłów a Konsultant prawę Ci powie
STOP bez odpowiedzi

Użytkownik "PiszczeL" <piszczel(usun)@leczna.com> napisał w wiadomości

PiMi

nieprzeczytany,
28 lut 2005, 15:42:3928.02.2005
do
Euronety w Inteligo są rozliczane on line tzn. bez wstępnych blokad
szkoda tylko ze teraz są "płatne"

Użytkownik "Jd." <jdub...@interia.pl> napisał w wiadomości

Krystek

nieprzeczytany,
28 lut 2005, 16:00:3128.02.2005
do
Mógłbyś łaskawie stosować się do netykiety i odpisywać pod cytowanym
postem, usuwająć wcześniej te fragmenty tekstu, do których się nie
odnosisz? Bo na razie śmiecisz - cytujesz cały post przedpiścy tylko po
to, by dopisać 2 zdania, na dodatek na górze -
http://evil.pl/pip/netykieta.html

I czytnik sobie skonfiguruj:
http://evil.pl/pip/ustaw.html
http://evil.pl/pip/czytniki.html

Z góry i z dołu dziekuję.

PiMi

nieprzeczytany,
1 mar 2005, 13:23:151.03.2005
do
no całkiem poważny masz problem :)
Wiadomość została usunięta
Wiadomość została usunięta

PiszczeL

nieprzeczytany,
5 mar 2005, 07:48:275.03.2005
do
> Zgłosiłem reklamacje w Inteligo powiedzieli że z ich strony wszystko jest
ok
> i kazali mi czekać 7 dni.

Po 7 dniach w dalszym ciągu na koncie kasy brak. Zgłosiłem jeszcze raz tym
razem poradzili jeszcze formę pisemną. Mają 45 dni na rozpatrzenie... no
ciekawe jaki będzie finał....

Nowe wiadomości: 0