Bankomaty BPH, Krakow

0 wyświetleń

Doman

nieprzeczytany,
3 gru 1999, 03:00:003.12.1999
do
czy ktos z was tez mial wczoraj problem z bankomatami bph w kraku?
probowalem w czterech uzyc karty sezam - brak autoryzacji
na vise wyplacilem bez problemow
--
Doman
ICQ: 27666728

Marek Tiahnybok

nieprzeczytany,
3 gru 1999, 03:00:003.12.1999
do
Użytkownik Doman <tdom...@fogra.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:rNK14.17906$Oo3.4...@news.tpnet.pl...
: czy ktos z was tez mial wczoraj problem z bankomatami bph w kraku?
:

Wypłacałem (jak cała kolejka) w bankomacie na Rynku około 16.oo

Marek T.

Piotr Gralak

nieprzeczytany,
3 gru 1999, 03:00:003.12.1999
do
Marek Tiahnybok wrote:

> Wypłacałem (jak cała kolejka) w bankomacie na Rynku około 16.oo

Wlasnie, kolejki do bankomatow. Brrrrr! A fuj!

Doman

nieprzeczytany,
3 gru 1999, 03:00:003.12.1999
do
> Wypłacałem (jak cała kolejka) w bankomacie na Rynku około 16.oo

widac to bylo chwilowe bo dzisiaj jest ok

--
Doman
ICQ: 27666728

Jacek Osiecki

nieprzeczytany,
3 gru 1999, 03:00:003.12.1999
do
Dnia Fri, 03 Dec 1999 08:01:27 GMT, Doman napisał(a):

>czy ktos z was tez mial wczoraj problem z bankomatami bph w kraku?
>probowalem w czterech uzyc karty sezam - brak autoryzacji

Zwykły sezam czy elektron? Mi wczoraj zwykły sezam zadziałał bez problemu...
bankomat na placu centralnym.

| Jacek Osiecki Kraków, tel. (012)-645 57 87 |
|mailto:jos...@linux.uci.agh.edu.pl http://www.joshua.radzisz.krakow.pl/ |

Nowe wiadomości: 0